anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z wysyłką allegro smart

MAMY ROZWIĄZANIE!
bougieitems
#10 Popularyzator#

Witam. Klient kupił ode mnie przedmiot. Wszystkie dane w e mailu się zgadzają, natomiast nie wyświetlają mi się dane klienta w zakładce zamówienia. Wyświetla się tylko paczkomat. Nie mogę nadać przesyłki w inpost. Nie przekierowuje mnie też po przyciśnięciu w zakładce zamówienia "przesyłka" czy wie ktoś jak rozwiązać taki problem?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
_Likos_
#21 Demiurg#

@bougieitems  a klient opłacił zakup?? Dopóki nie zakonczy zakupów : nie opłaci albo nie wybierze pobrania to nie bedziesz widział danych do wysyłki w zakładce zamówienia

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@bougieitems Może zapłacił zwykłym przelewem, poza Allegro. W takiej sytuacji musisz nadać tradycyjnie, ze strony InPost - będzie nieco drożej.

oznacz moderatorów