Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem z zamówieniem kuriera inpost. Pojawia się taki komunikat jak na screenie.
opisz komunikat , screen nie widoczny , moderatorzy muszą zatwierdzić . Zakładam w ciemno ,że nie masz ustawionego punktu odbioru
Mam podejrzewam ten sam problem komunikat brzmi: Dla podanego adresu przewoźnik nie zaproponował żadnych godzin podjazdu. Podjazdy kuriera nie są dostępne w Twojej lokalizacji lub dla wybranych paczek podjazd został już zamówiony.
@FoodBugs @smaCHECK Cześć. 🙂 Sprawdźcie proszę czy godzina graniczna dla odbiorów paczek przez kurierów nie minęła. Wpiszcie tutaj swój kod pocztowy: https://inpost.pl/godziny-odbiorow
Jeśli nie, to prośba o numery zamówień, których dotyczy problem.
Godzina graniczna w moim przypadku to 15, przykladowe zamówienie : de593990-7363-11ee-b169-5569fda7e6b7
@ko_alka pozostałe nr zamówień:
4a9d6c80-73e5-11ee-b169-5569fda7e6b7
bdc29ed0-73d9-11ee-8879-25a56cdff4c6
4f298220-73d6-11ee-af7c-2d6afd25143c
15e61d00-73d3-11ee-be52-bd22b4db4185
e7d89ec0-73cc-11ee-be52-bd22b4db4185
32e8b8f0-73c8-11ee-960c-412d29575d01
Ok, dziękuję za pomoc!
Mam dziś to samo nie mogę nadać właśnie z impostu
Mam dziś ten sam problem wczoraj tego nie miałem i dziś mam to co tutaj Pan w screenie napisał
nie mogę zamówić dojazdu kuriera
@belona67 Cześć. 🙂 Czy chodzi o zamówienie podjazdu kuriera InPost i komunikat "Dla podanego adresu przewoźnik nie zaproponował żadnych godzin podjazdu. Podjazdy kuriera nie są dostępne w Twojej lokalizacji lub dla wybranych paczek podjazd został już zamówiony"?
Jeśli tak, to zamów podjazd kuriera w Managerze Paczek InPost. Pracujemy już nad wdrożeniem poprawki. Przepraszamy za utrudnienia.