Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Na kilku różnych przeglądarkach, na dwóch osobnych laptopach, zamiast wyświetlać wyniki wyszukiwania, ukazuje się coś takiego.
@toMCioPP Dziękuję bardzo, zgłoszę te materiały do odpowiedniego zespołu
@toMCioPP Otrzymałam odpowiedź, że błąd był spowodowany chwilowymi problemami po stronie listingów/wyszukiwarki. Obecnie nie odnotowujemy żadnych niepokojących sygnałów. Bardzo proszę o sprawdzenie tej lub innej frazy w przeglądarce po wyczyszczeniu plików cookies — powinno być okej. Jeśli problem wciąż będzie się pojawiał, daj koniecznie znać.
@toMCioPP poproszę o potwierdzenie czy wyczyściłeś pliki cookies oraz pamięć podręczną przeglądarki?
Czy możesz przesłać zrzut z widocznym całym ekranem z trybu incognito?
Rozumiem, że te ciągłe prośby o kolejne zrzuty mogą być denerwujące, ale tak jak pisałam jest to niezbędne dla Działu technicznego, szczególnie w tej sytuacji.
Cała przeglądarka została usunięta i zainstalowana na nowo, jak widać to też nie wystarczyło.
@toMCioPP rozumiem, czy mogę poprosić Cię ponownie o przesłanie aktualnych zrzutów z widocznym całym ekranem (razem z paskiem strony i godziną oraz datą) z trybu incognito, z włączoną konsolą (i zakładkami "sources" i "console")?
@la_nika Ja tak sobie czytam tą wymianę informacji i troszkę się dziwię... Dowiedziałem się że w dziale technicznym są ludzie o bardzo wysokich kwalifikacjach, ale czy oni są niepiśmienni? Czy żaden z nich nie potrafi otworzyć strony Gadane i przeczytać temat, udzielić odpowiedzi?
Potrzebują moderatorki do pośrednictwa?
Nie czytają i nie piszą po polsku?
@br. pracownicy Działu technicznego nie wypowiadają się na tym forum. Nie jest to część ich zadań, nie przyspieszyłoby to rozwiązania problemu, ponieważ i tak potrzebują materiałów do analizy (czyli zrzutów lub nagrań ekranu).
Mnie bardziej zastanawia ile jeszcze potrwa ta zabawa w chowanego i ile jeszcze czasu poświęcę na daremne reinstalacje przeglądarek i robienie tych screenów. Bierzcie może dobry przykład z konkurencji.
@toMCioPP Reinstalacja przeglądarek nie pomaga bo przeglądarki lubią kopiować sobie wzajemnie ustawienia, to podobno dla wygody użytkownika. Możliwe też że niektóre z tych szkodliwych ustawień są wpisane do rejestru Windowsa, ale aż tak daleko to moja wiedza nie sięga.
Natomiast ja miałem podobne kłopoty (nie takie same) i powodem błędów są najczęściej blokery typu Ghostery lub AdBlock. U mnie nawet problemy sprawiał nawet dodatek Pomocnik Allegro. Po wyłączeniu tych wszystkich dodatków Allegro działa w miarę normalnie, jeżeli to co jest można nazwać normalnym... 😠
ps. sprawdź Zaporę Systemu Windows
O nie, nie. Blokery tego internetowego syfu są dla mnie ważniejsze niż allegro, które we własnym interesie i tak nic nie robi, żeby mnie zachęcić do pozostania u nich. Jeden błąd znika, pojawia się kolejny. Serwis handlowy na ''O'', którego pełną nazwę zabraniają tu pisać, też miewa awarie, ale jest to rozwiązywane w ciągu kilku godzin, natomiast tutaj ciągnie się to od kilku tygodni.
@toMCioPP Widzimy na zrzutach, że wciąż masz włączony VPN. Czy możesz sprawdzić działanie strony bez włączonego VPN?
No i to są właśnie te ''wysokie kwalifikacje'' waszego działu technicznego... Tak wygląda włączony VPN w tej przeglądarce jak w zrzucie poniżej. Cały czas korzystam z wyłączonym.
No i temat umarł jak każdy poprzedni. Widocznie są tematy przerastające nawet największych ekspertów, tylko szkoda, że nikt nie umie się do tego przyznać.
@toMCioPP gdyby jakiś temat nas przerósł, to umielibyśmy to przyznać. Wciąż działamy w tej sprawie.
Czy ten wasz wykwalifikowany zespół wymyślił coś w końcu, czy dalej dumają drugi miesiąc bezskutecznie?
@toMCioPP Przykro mi, że czekasz i ponagliłam Twoją sprawę, ale nie jestem w stanie określić, kiedy pojawi się rozwiązanie.
No ale drugi miesiąc?