Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Na kilku różnych przeglądarkach, na dwóch osobnych laptopach, zamiast wyświetlać wyniki wyszukiwania, ukazuje się coś takiego.
@toMCioPP Czy sprawdzałeś w trybie incognito? Jeśli tak, proszę, dodaj zrzut obejmujący cały ekran wraz z paskiem adresowym przeglądarki, datą i godziną.
@toMCioPP Prześlij zrzuty ekranu z widokiem kolejnych wykonywanych czynności aż do momentu, gdy pojawia się problem. Pamiętaj, żeby był na nich widoczny pasek adresowy i data oraz godzina.
Wpisuje w okno wyszukiwania przykładowo ''samsung galaxy s20'', naciskam enter i wyskakuje coś takiego. Pasek adresu widać na drugim screenie.
@toMCioPP aby dział techniczny mógł zweryfikować zgłaszany problem, konieczne są zrzuty ekranu z kolejno wykonywanych kroków i pełen ekran wraz z adresem strony i paskiem z godziną i datą, najlepiej w trybie incognito. Sam opis wykonywanych czynności i tego co się dzieje nie wystarczy, ponieważ tylko Ty zgłaszasz ten problem, więc nie mamy jak tego sprawdzić u siebie.
1
2
@toMCioPP czy te zrzuty zostały wykonane w trybie prywatnym?
W normalnym. W prywatnym też próbowałem i było to samo. Na operze, na chrome i na Edge. Dwa laptopy, Dell i Asus. Na komórkach niby jakoś wszystko działa bez większych zastrzeżeń.
@toMCioPP oki, przekazałam sprawę do Działu technicznego jeśli będą potrzebować czegoś jeszcze, to dam znać!
@toMCioPP oki, przekazałam sprawę do Działu technicznego jeśli będą potrzebować czegoś jeszcze, to dam znać!
No i na tym zapewne sprawa się zakończy jak każda inna.
@toMCioPP otrzymałam odpowiedź z Działu technicznego. Abyśmy mogli powiedzieć coś więcej, otwórz proszę konsolę deweloperską z zakładką Konsola/Console w momencie wyświetlania błędu "Ups coś poszło nie tak" i prześlij proszę zrzut ekranu z datą i godziną na dolnym pasku systemowym. W sekcji konsola najważniejsze będą wpisy na czerwono, dzięki nim będziemy mogli wywnioskować, dlaczego nie pokazuje wyników wyszukiwania.
Zależy nam na wyjaśnieniu tego problemu i nie martw się, nie zostawimy Cię bez odpowiedzi.
@toMCioPP Dziękuję, przekazuję zrzut do Działu technicznego.
Przełącz na zakładkę "Console" bo masz widoczną domyślną zakładkę "Elements" a tam nie ma tych informacji o które Cię proszą. Możesz też załączać animowane gify nagrane bardzo prostym w obsłudze programem LICEcap to wtedy będą dobrze widoczne krok po kroku wszystkie czynności które wykonujesz. Jeśli na komórce działa (zakładam że korzystasz z danych pakietowych a nie z WiFi z którego korzysta laptop na którym nie działa) to może być problem z internetem - widzę że korzystasz z Opery która ma tryb VPN, co prawda korzystałeś też z innych przeglądarek, ale może masz VPN ogólnie na komputerze włączony i coś tam się "gryzie". Możesz spróbować włączyć hotspot na telefonie i skorzystać z internetu udostępnianego przez telefon to się dowiesz czy to nie problem Twojego połączenia internetowego, jedna rzecz mniej do wykluczenia.
Ja podejrzewam, że trzeba będzie sobie całkowicie odpuścić to allegro. Ja rzadko coś kupuję, a jak już to sprzedaję, a los sprzedawcy w tym serwisie nie należy do najlżejszych. A do tego jeszcze takie absurdalne komplikacje.
I tak źle, i tak niedobrze. Co ja jestem zawodowy informatyk? Taki dział widać wykwalifikowany.
@toMCioPP dział jest wykwalifikowany, ale nie jest w stanie sfabrykować danych problemu, który zgłasza jedna osoba 🙂 Stąd prośba o przesłanie szczegółów.
Tak jak napisałam prośba tylko abyś przełączył w konsoli widok na console i sources i przesłał zrzuty z tych zakładek.