Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zgłoszony przez klienta zwrot, ale towar nie wysłany. Czy muszę zwracać wpłatę teraz, czy mogę poczekać przynajmniej do momentu nadania przez klienta przesyłki zwrotnej do mnie? Czy taki stan (zgłoszony zwrot, ale towar nie odesłany) wpływa na punktację jakości sprzedaży?
Poczekaj jak zwrot do ciebie dotrze , sprawdzisz czy jest to co powinno i wtedy zwrócisz środki.
Czy w okres od zgłoszenia zwrotu do momentu odebrania przesyłki zwrotnej kiedy nie zwracam środków, negatywnie wpływa na punktację jakości sprzedaży?
@naaily Czas na zwrot środków liczony jest od momentu dostarczenia do Ciebie przesyłki zwrotnej. 🙂
zgodnie z ustawą możesz się wstrzymać ze zwrotem kasy do chili odebrania paczki lub przesłania nr nadania @naaily