Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klientka anulowała transakcję i odesłała towar. Niestety nie miałam możliwości dokonać automatycznego zwrotu wpłaty w systemie (wyłączona domyślnie ta opcja dla tej transakcji). Zwróciłam wpłatę tradycyjną metodą poprzez przelew bankowy na rachunek klienta. Jak mam to odznaczyć w systemie, aby zmienić status tego zwrotu? I czy fakt, że system nie odnotowuje zwrotu w tym wypadku wpływa na punktację jakości sprzedaży?
Powinieneś podesłać do allegro kopie potwierdzenia tego zwrotu aby ubiegać się o zwrot prowizji. Udowodniony zwrot punktację też zapewne poprawi.
Podesłać do Allegro tzn. gdzie?
nie oznaczysz i wpływa , jak nie masz wystarczających środków na AF , aby wykonać zwrot możesz konto doładować na potrzebę tej jednej transakcji .