Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, jestem sprzedawcą. Proszę o pomoc @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Kupujący zwrócił w całości zamówienie nr 2d5e0a50-e94f-11ee-86f0-79eb67fe6dea. Ja chcąc sprawdzić, czy oddałam mu pieniądze, weszłam w zamówienia, 3 kropki i zwrot wpłaty i tam mogę ją zwrócić (gdybym zwróciła ją wcześniej,nie mogłabym już zlecić zwrotu). Ale jak weszłam w zakładkę zwroty wpłat, to tam widzę zwrot wpłaty 2 kwietnia. Zgupiałam, proszę o informację, czy ta wpłata została już zwrócone kupującemu, czy nie?
@wiki0441 Przelew zwrotny do tego zamówienia zleciłaś 2 kwietnia (ID płatności to 2dbfb286-e94f-11ee-9c1f-a9108a8d0417). 🙂
A co mam zrobić jeśli klientka twierdzi, że go nie ma? Oczywiście poproszę ją by sprawdziłam to jeszcze raz. Czy jesteśmy w stanie przekazać jej, na jaki nr konta poszedł zwrot?
@wiki0441 Zwrot zawsze kierowany jest na numer konta, z którego klientka opłacała zamówienie.
Jeśli klientka ma trudności ze zlokalizowaniem wpłaty, zapraszam do kontaktu przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt. Wygenerujemy potwierdzenie przelewu i kupująca będzie mogła wyjaśnić brak wpłaty w swoim banku. 🙂
Znalazła, dziękuję za pomoc