Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Klient zakupił mikrofalówkę. Jednak został ostatni model i miał lekkie wgniecenie i chciał ją wymienić na inną. Po rozmowie dokładnie 11 minut od złożonego zamówienia otrzymał zwrot. Zdecydował się na inną mikrofalówkę którą zarezerwowaliśmy. Dzisiaj zadzwonił z myślą, że go ukradliśmy bo reszta środków została przekazana. Użył karty benefit częściowo jako płatności, a resztę kosztów otrzymał na konto. I myśli, że my mamy te pieniądze jakby było to możliwe. Zaznaczę, że jeszcze nie mieliśmy okazji nawet wyciągnąć pieniędzy z allegro ja nasze konto. Gdzie podziała się resztą pieniędzy z karty benefit jaką zapłacił klient? Mówi, że kod którego używa już nie jest aktywny. Logiczne, bo został już użyty. Czy pieniądze nie powinny trafić na saldo allegro? Dziękuję z góry za pomoc
@Client:127732580 W przypadku karty podarunkowej - nie będzie możliwości wykorzystania ponownie tego samego kodu. Po zwrocie pieniędzy jest przypisywana do konta Allegro nowa karta podarunkowa na kwotę zwrotu i klient znajdzie ją w zakładce kupony i karty podarunkowe. 😊
Klient niestety ledwo wie co to email więc nie rozumiem chodź taka była moja sugestia.
Po co mail ma ja w czasie płatności, oczywiście poprzez allegro.
Bo tak z nim się też kontaktowałam, bo tak sobie życzył. Oprócz kontaktu telefonicznego oczywiście. Po prostu myśli, że mamy jego pieniądze z karty podarunkowej. I nie daje sobie wytłumaczyć.