anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problematyczny klient

Makopolska
#8 Zapaleniec#

Klient zgłosił problem z kupionym przedmiotem (brak domalowania proszkowego na elemencie) zaproponowaliśmy wymianę części. Ale klient w między czasie złożył produkt. Zażądał rekompensaty po pytaniu jakiej nie odpowiedział. Napisaliśmy że może zwrócić produkt mimo złożenia go, możemy wymienić część lub niech określi jakiej rekompensaty oczekuje. Klient twierdzi że nic mu nie zaproponowaliśmy i starszy nas negatywem. Czy jest możliwość włączenia się pracownika allegro w celu wyjaśnienia sytuacji w wiadomości? 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#

Nie, a niby w jaki sposób? pracownik włącza się do dyskusji- jest takowa otwarta przez kupującego na Allegro?

oznacz moderatorów

Makopolska
#8 Zapaleniec#

Nie ma dyskusji kupujący nie chce jej założyć. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Makopolska zdarza się , klientowi widać wystarczy rekompensata , weź pod uwagę koszty jakie poniesiesz w związku ze zwrotem i ponownym nadaniem , zaproponuj rozsądną kwotę i po mojemu sprawa rozejdzie się po kościach ,

oznacz moderatorów

Makopolska
#8 Zapaleniec#

Jak najbardziej rekompensata wystarczy ale nie chciał określić jaka a nasza rekompensata go nie zadowoliła. Najlepiej abyśmy zostawili produkt u kupującego i zwrócili całą sumę za produkt. Już kolejny raz mamy tak na prawdę próbę wymuszenia przy straszeniu negatywem. 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Makopolska Przykro mi, ale nie mamy możliwości wypowiedź, jeśli nie została założona dyskusja. Jeśli posiadasz zrzuty ekranu z rozmowy z klientem, możesz przesłać zgłoszenie przez formularz

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów