Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zgłosił problem z kupionym przedmiotem (brak domalowania proszkowego na elemencie) zaproponowaliśmy wymianę części. Ale klient w między czasie złożył produkt. Zażądał rekompensaty po pytaniu jakiej nie odpowiedział. Napisaliśmy że może zwrócić produkt mimo złożenia go, możemy wymienić część lub niech określi jakiej rekompensaty oczekuje. Klient twierdzi że nic mu nie zaproponowaliśmy i starszy nas negatywem. Czy jest możliwość włączenia się pracownika allegro w celu wyjaśnienia sytuacji w wiadomości?
Nie, a niby w jaki sposób? pracownik włącza się do dyskusji- jest takowa otwarta przez kupującego na Allegro?
Nie ma dyskusji kupujący nie chce jej założyć.
@Makopolska zdarza się , klientowi widać wystarczy rekompensata , weź pod uwagę koszty jakie poniesiesz w związku ze zwrotem i ponownym nadaniem , zaproponuj rozsądną kwotę i po mojemu sprawa rozejdzie się po kościach ,
Jak najbardziej rekompensata wystarczy ale nie chciał określić jaka a nasza rekompensata go nie zadowoliła. Najlepiej abyśmy zostawili produkt u kupującego i zwrócili całą sumę za produkt. Już kolejny raz mamy tak na prawdę próbę wymuszenia przy straszeniu negatywem.
@Makopolska Przykro mi, ale nie mamy możliwości wypowiedź, jeśli nie została założona dyskusja. Jeśli posiadasz zrzuty ekranu z rozmowy z klientem, możesz przesłać zgłoszenie przez formularz.