Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Drodzy Sprzedający,
w dniu dzisiejszym otrzymujemy od Was zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem integracji Allegro z Managerem Paczek. Zgłaszacie nam, że w Managerze Paczek w zakładce Allegro pojawia się komunikat:
"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".
Firma Inpost pracuje już nad rozwiązaniem poblemu, dlatego dziękujemy za wszystkie zgłoszenia w tej sprawie i przepraszamy za niedogodności.
Mi nadal nie działa 😞
potwierdzam , od godziny 15.50 zaczęło mi działać i nadal działa.
dla pewności usunąłem cookies, odłączyłem konto i połączyłem ponownie
Działa😀 Należy usunąć stare powiązania z kontami i powiązać je na nowo😁
@BURZYNSKID u mnie to nie działa ani czyszczenie przeglądarki anie inne cuda 😞
po 11 godzinach działają wszystkie konta,nareszcie
@aidyta teraz poszło poszykowałem etykiety mam nadzieje że do jutra nie znikną utworzone przesyłki 😉 i se podrukuje już w pracy 🙂
Jeżeli to Cię pocieszy to u mnie również nie działa. Mało tego tak poczyściłam i poodłączałam, że teraz każe mi mesendżer ponownie rejestrować konto i nie przepuszcza mnie dalej 😞 Już nie mam siły. Mam nadzieje, że jutro wszystko wróci do normy... Choć jak dzwoniłam do Inpost to powiedziano mi, że nie wiadomo kiedy będzie mesendżer poprawnie działał.
unik_sklep zadzwoń do mnie pomogę 505128408
Dziękuje, jak coś to zadzwonię jutro. Jeszcze poczekam. Przełączyłam na inne nie używane konto i tam połączyło mnie z mesendżerem, lecz po ponownym połączeniu, nadal komunikat ten sam.... Dziś już nie mam siły odświeżać, wpisywać danych, odłączać i łączyć ponownie
u mnie też zadziałało - o godz 20
A gdzież tam działają , od samego rana ten sam komunikat :
jagisport - Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!
TAK QUR..... POŁĄCZYŁEM !!
dokładnie nam też nie działa 😞
u mnie też zadziałało dopiero ponowne powiązanie konta (o 21:32) wcześniej próbowałem odświeżania, jakiejś zmiany danych ale to nic nie dało
a możesz powiedzieć jak to się robi?
Niestety problem nadal występuje - czekamy na rozwiązanie, a klienci na nasze paczki :(.
SosDzikiBill zadzwon do mnie pomoge tel.505128408
więc tak, ja odświeżam na telefonie i ten sam błąd wyskakuje, żona wraca do domu odświeża na kompie i eureka - działa.
Żadne czary w nowymi powiązaniami, czyszczeniem przeglądarki nie miały wpływu...
Edit. Żona mówi, że w menadżerze paczek zmieniła "konto" bo kilka razy tworzyłem nowe powiązania... zwróćcie na to uwagę.
U mnie nadal nie działa żadne rozwiązanie. A paczki trzeba wysłać. Próbuję już od rana różnych opcji ale żadna nie rozwiązuje problemu. Napisałem też do inpostu, ale nie mam na razie odpowiedzi.
Edit: wreszcie się udało... za setnym razem.
Masakra jakaś żeby taka rzecz jak importowanie przesyłek nagle przestało działać.
Pełen profesjonalizm.
A czy ja mogę zadzwonić? Zaraz mnie jasny szlag trafi z tym przeklętym komunikatewm...
Edit - Poszło!!!