Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Drodzy Sprzedający,
w dniu dzisiejszym otrzymujemy od Was zgłoszenia dotyczące problemów z działaniem integracji Allegro z Managerem Paczek. Zgłaszacie nam, że w Managerze Paczek w zakładce Allegro pojawia się komunikat:
"Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!".
Firma Inpost pracuje już nad rozwiązaniem poblemu, dlatego dziękujemy za wszystkie zgłoszenia w tej sprawie i przepraszamy za niedogodności.
torias-68 zmień przeglądarkę , to prawda co piszesz , na Firefox-e u mnie też powtarzał się ten problem , zmieniłem na Operę i od ok. 1,5 roku bez problemów.
Hej, dzisiaj mam problem z Inpost. Stale powiąż ponownie , usunęłam i dodałam nowe i dalej nic. Możesz podpowiedzieć jak to ogarnąć?
@BabskiLOOK gdy pojawi się ten komunikat należy poczekać ok. 2 minut i odświeżyć stronę. Może pomóc też zmiana przeglądarki, wyczyszczenie pamięci podręcznej i usunięcie ciasteczek, upewnij się proszę, że nie masz zablokowanych wyskakujących okienek (pop-up).
Walczę już ponad godzinę, wyłączyłem blokowanie okienek, ponownie połączyłem konto Allegro z In Post i nic - kompletnie nic nie działa, wciąż widzę okienko Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro.
Co mam robić? Ileż można odświeżać?
@Kulkz Wyczyść proszę ciasteczka i pamięć podręczną oraz sprawdź czy sytuacja jest analogiczna w trybie incognito oraz innej przeglądarce.
Cześć. Mam pytanie czy w aplikacji inpost na telefonie dodaja wam się automatycznie wysłane paczki?
Alegro lokalnie, sprzedawca prywatny, nie mogę powiązać menadzera przesyłek z allegro, w aplikacji też nie widze przesyłek wysłanych z mojego konta allegro.
Dodaje na piechotę numer przesyłki w apce inpost ale jedynie jest możliwość dodania tak do zakładki "Odbieram"
Nie, aplikacja Inpost nie ma takiej funkcjonalności w przeciwieństwie do aplikacji Orlen Paczka.
Automatycznie pojawiają się jedynie, gdy jesteś odbiorcą.