Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
W każdej karcie sprzedażowej deklaruję wysyłkę w ciągu 1 dnia. Towar zawsze wysyłam tego samego dnia (za wyjątkiem urlopu). Dlaczego mam słaby wynik dotyczący wartości "Procent zamówień z szybką dostawą"?
Czy w każdej karcie sprzedaży mam zaznaczyć godzinę, do której klient ma złożyć zamówienie, abym zdążyła je wysłać przed odbiorem przez kuriera? - czy o to chodzi, czy problem tkwi w czymś innym?
Pozdrawiam serdecznie
Jak ci bardzo zależy na rankingach to musisz mieć zaznaczoną opcję "wysyłka natychmiast" i stosować się do wymogów jakie się z tym wiążą.
Dziękuję za podpowiedź. W Allegro Gadane przeczytałam, że wysyłka natychmiast oznacza 24 h. Kurier przyjeżdża o 16. Jeśli klient zrobi zakupy do 12, to teoretycznie zdążę je zapakować, zależy od ilości zamówień. A co w sytuacji, kiedy klient wie, że musi zamówić do 14, a zamawia np. po 19? Jak się liczy ten czas? Czy czas liczy się od złożenia zamówienia? Zaksięgowania środków? I do kiedy mam ten czas? Do 19 dnia następnego? Czy muszę wysłać przesyłkę między 19 a 24 tego samego dnia? Czy muszę wysłać przesyłkę przed przyjazdem kuriera dnia następnego? Gubię się w tym wszystkim...Pomocy!
I tak nie unikniesz wpadek, tak już jest(wina przewoźnika ...albo nikogo).
@janeana Tak do końca to nikt szczegółowo tej sprawy nie opisze. Opisy oczywiście są ale rzeczywistość czasem od nich odbiega. Tutaj znajdziesz moje pytanie o jedną z takich zależności.
PO pierwsze trzeba rozróżnić dwa wskaźniki:
Jeżeli deklarujesz w ofercie wysyłkę w terminie 24h to masz mieć skan kuriera (nie złożenie w punkcie odbioru przez kuriera) w 24h od zamówienia przez klienta. Tylko tyle. Nie ma innych warunków.
Aby załapać się na bonus w programie Szybka Wysyłka musisz wysłać tego samego dnia co oznacza, że:
Zamówienia złożone po godzinie określonej dla danej metody dostawy nie będą się liczyć do "wysyłka tego samego dnia" nawet jak nadasz je skutecznie tego samego dnia.
I w teorii to wszystko. Możesz ściągnąć sobie raport w Skuteczność wysyłki i sprawdzić które przesyłki zawaliły ci które statystyki.