Proces weryfikacji może potrwać kilka dni. Poinformujemy Cię o decyzji e-mailem.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
Otrzymałem informację od Allegro, że proces weryfikacji mojego konta może potrwać kilka dni i że zostanę poinformowany o decyzji e-mailem. Niestety, od momentu otrzymania tej wiadomości minęło już sporo czasu, a ja nadal nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.
Czy ktoś z zespołu Allegro mógłby sprawdzić, na jakim etapie jest moja weryfikacja i dlaczego trwa to tak długo? Zależy mi na szybkim zakończeniu tego procesu, aby móc w pełni korzystać z konta.
Dziękuję za pomoc.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@VivoFlex przelew weryfikacyjny wykonałeś 30 sierpnia, więc zgodnie z procedurą dziś do końca dnia może jeszcze zostać zaakceptowany. Gdyby się tak nie stało i nie otrzymasz od nas żadnej informacji, napisz proszę do nas przez formularz kontaktowy tutaj i dołącz potwierdzenie przelewu.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Do chwili obecnej konto nie zostało zweryfikowane. Proszę o interwencję. Pozdrawiam

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie możliwości dołączenia załącznika poprze wskazany formularz

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@VivoFlex sprawdziłam to osobiście i gdy w formach kontaktu wybierzesz "wyślij przed e-mail" jest pole do dodania załącznika.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Więc widocznie kieruje mnie pod inny adres www, bo nie mam takiej opcji

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@VivoFlex w polu "wpisz swoje pytanie" napisz czego dotyczy problem, a następnie kliknij w przycisk "wybierz sposób kontaktu". Znajdziesz tam opcję "wyślij przed e-mail" i niżej pole do dodania załącznika.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@VivoFlex Wyślij zgłoszenie przez formularz, a załącznik dodaj do odpowiedzi na wiadomość o dostarczeniu zgłoszenia.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuje, już wysłane.
Pozdrawiam