Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie, podczas zakładania DRUGIEGO konta wyskakuje komunikat od wczoraj:
Proces weryfikacji trwa dłużej niż przewidywaliśmy.
Poinformujemy Cię mailowo o jego zakończeniu.
Oczywiście wybrałem sposób weryfikacji szybki podczas zakładania DRUGIEGO konta. Prosiłbym o pomoc
Pozdrawiam 😄 @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Love_Memories Rozumiem, że chodzi o weryfikację konta firmowego? Skonsultuję tę sytuację z odpowiednim zespołem i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Tak, oczywiście chodzi o konto Firmowe. Bardzo dziękuję i pozdrawiam 😄 @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Czy udało się coś ustalić ? Pozdrawiam serdecznie 😄 @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Love_Memories Kiedy otrzymam odpowiedź, to dam Ci znać. Proszę o chwilę cierpliwości 🙂
Super, dziękuję 😄 @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Witam serdecznie, chciałbym się dowiedzieć czy udało się już coś ustalić w danej sprawie ?
Pozdrawiam serdecznie oraz życzę spokojnego dnia 😄
@ODDO_store tak jak napisała Ola, gdy otrzymamy odpowiedź to damy znać.
Poprosimy Cię o cierpliwość.
Super, dziękuje 😁🤝
@Love_Memories Dziękujemy za cierpliwość, wniosek został już zaakceptowany 🙂