Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Jak zwykle standard. Klienta zamawia towar wieczorem godzina 22, paczka wysłana następnego dnia, dostarczona do paczkomatu 2 dnia od złożenia zamówienia. Klient robi zwrot wpisując powód "niedostarczona w terminie". Jak to potraktować, czy to jest reklamacja jako niedostarczona w terminie czy złośliwość klienta i zrobienie sprzedającemu nieuczciwej opinii. Proszę moderatorów o uświadomienie klientki, że paczka wysłana w terminie. Oczywiście taki klient trafia u nas na czarną listę.
@DrukiHD po co czytasz powód ? , klienci różne cuda wypisują żeby odpowiedzialność zwalić na sprzedawcę . Zwot to zwrot .
@mdrogeria
Zwot to zwrot .
Trzeba jednak rozpoznać czy w wypełnionym formularzu ZWROTu Kupujący wskazał ODSTĄPIENIE czy REKLAMACJĘ.
Zwrot to jest tylko techniczna czynność polegająca na odesłaniu ! (rzeczy, pieniędzy, etc.) i nie musi być konsekwencją złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy - może być konsekwencją złożonej reklamacji.
@A3dam to był tylko przykład co wypisują klienci i jak to się ma do tresci oferty .
@A3dam to ma sens pod warunkiem że kupujący rozumie różnicę między zwrotem a reklamacją a nie tylko klika to co mu allegro pokaże.
u mnie w motoryzacji 9 na 10 reklamacji można traktować jako zwrot bo reklamowany towar jest pełnowartościowy tylko kupujący nie dokonał pełnej analizy czy właściwie dobrał część
@mix-mce
Kupujący składając sprzedawcy swoje oświadczenia woli (zakupu z obowiązkiem zapłaty, odstąpienia od Umowy, reklamacji, etc.), które nie zostały złożone pod wpływem błędu wywołanego przez sprzedawcę (a będące wynikiem np. fałszywego pojmowania rzeczywistości) może uchylić się od konsekwencji tylko jeżeli były one wynikiem choroby potwierdzonej mocnymi, żółtymi papierami.
@A3dam bardzo fajnie, wydrukuję to sobie i będę dodawał do każdej paczki.
A tak serio to kupujący ma to gdzieś. Teoretycznie wszystko fajnie ale jak chcesz na nich respektować zgodność z ustawami? Masz jakieś pomysły które nie wymagały by spędzania pół dnia na telefonie i wykłócania się?
popieram @mdrogeria nie masz pojęcia jakie cuda na kiju kupujący wymyślają żeby zwrócić towar. Raz miałem zakup i zgłoszona reklamacja czytuję "uszkodzone pudełko więc pewnie zawartość też".
dopóki nie wystawi negatywa to machasz na to ręką i cieszysz się że więcej już u ciebie nie kupi.
No faktycznie, macie rację nie ma co przejmować się opisami w zwrocie, widzę że różne głupoty potrafią wypisywać
@DrukiHD tak , gorzej jednak jak za powodem zwrotu idzie taka sama ocena transakcji ...hmmm
@mdrogeria "Zwrot / nic nadzwyczajnego / , a teraz powód cyt ,, brakujący element (Perfumy są sprzedawane „luzem”, bez żadnego pudełka. Miały być prezentem, niestety w tej sytuacji muszę je zwrócić.,,"
Oferta nie wskazuje, że opakowanie jest częścią zakupionego towaru. Xyz się tutaj kiedyś kłócił, że powinno się spodziewać opakowania, więc musi ono być. Tylko to tak nie działa. Przedmiotem sprzedaży jest buteleczka na zdjęciu, a nie cokolwiek sobie kupujący wymyśla. Ale to ja byłem wtedy głupi według tego mądrali. To jakaś dziwaczna mentalność w stylu "ja się spodziewałem A, więc mi się należy". Nie, trzeba świadomie kupować to, co jest wystawione. A nie, że ktoś spodziewał się worka węgla do perfum, bo ma takie postrzeganie pełnego produktu.
@Client:94057046 piszesz o fotce , a to ?!