Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Ile czasu jest na usunięcie negatywnego komentarza ?
Komentarz został wystawiony 18 marca, rozumiem, że musze wysłać do kupującego specjalny formularz :
W którym kupujący składa prośbę o usunięcie, po czym allegro powinno ten komentarz usunąć ?
Czy po zmianie oceny z negatywnej na pozytywnej, całościowa ocena sprzedającego wyliczana z ocen od kupujących zmieni się ?
@FamMariuszWojtas teraz kupujący sam może zmienić, ma na to 90 dni 🙂 podeślij mu link https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/oceny-i-komentarze/jak-edytowac-lub-usunac-ocene-wystawiona-...
Tak po zmianie ocena się przeliczy 🙂
Niestety 90 dni już mineło, kupujący wypełnił formularz o zmianę oceny i wysłał do Allegro 21 czerwca.
Jak długo trzeba czekać na rozpatrzenie decyzji ?
@FamMariuszWojtas Kupujący otrzymał odpowiedź 20 czerwca. Dodatkowo wczoraj próbowaliśmy skontaktować się z nim telefonicznie, jednak się to nie udało. Czekamy na jego odpowiedź mejlową w sprawie 24183806 (potrzebujemy potwierdzenia chęci usunięcia oceny bez możliwości jej ponownego wystawienia).
Być może wiadomość trafiła do folderu SPAM, spróbuje się wieczorem jeszcze raz skontakować z klientem.
Kupujący ma prawo żądać od Allegro usunięcia wystawionej przez niego oceny w każdym czasie (bez względu na upływ np. 90-dniowego okresu).
Opieszałość działania Serwisu w realizacji żądania Kupującego w tym zakresie może wywołać u Kupującego dodatkowe problemy (też koszty).
Tymczasem ko_alka napisała:
potrzebujemy potwierdzenia chęci usunięcia oceny bez możliwości jej ponownego wystawienia
Dlaczego podobnych potwierdzeń nie stosuje się np. w przypadku "kliknięcia w zwrot" ?
Np.:
"Potrzebujemy potwierdzenia, że chcesz złożyć oświadczenie o odstąpieniu z Art 27. Ustawy o Prawach Konsumenta od Umowy zakupu przedmiotów [...] zawartej ze sprzedawcą - bez możliwości wycofania się ze skutków złożenia oświadczenia".
Ponad 90 dni na przemyślenie potrzebował?🤔
@LEW433 napisał(a):
Ponad 90 dni na przemyślenie potrzebował?🤔
Wolnomyśliciel 🙂
Kontaktowałem się z kupującą. Twierdzi, że przeszukała całą pocztę mailową i nie znalazła żadnej wiadomości.
Na allegro także nic nie znalazła.
Już się powoli poddaje.
Albo podany był inny bądź błędny adres mailowy w formularzu gdzie pisana była prośba , a inny podany jest na danych kontaktowych z konta allegro.
Może ponowić tego maila ?
@FamMariuszWojtas Poprosiłam już nasz zespół o ponowny kontakt z Kupującą w Twojej sprawie. Jeśli dostanę nowe wieści w tej kwestii, wrócę tutaj ze szczegółami.
Dziękuje.
W takim razie czekam cierpliwie na odpowiedź.
Pozdrawiam.