Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
prosze o usunięcie 2 komentarzy 2 przesyłki pobraniowe nie odebrane i 2 negatywy
kupujący Client:87985454
c5877940-175e-11f0-a128-ed670c80017c
https://tracktrace.dpd.com.pl/parcelDetails?p1=1015194848982U
6d5f03f0-1763-11f0-a128-ed670c80017c
https://tracktrace.dpd.com.pl/parcelDetails?p1=1015194848058
@grafikalin Przykro mi, ale tylko klient może usunąć komentarz. Czy próbowałeś się z nim skontaktować?
nie odebrał odmówił dwóch przesyłek narażajac nas na koszt w dwie strony kłamiąc że nie otrzymał przesyłek czyli można legalnie kupować i nie odbierać przesyłek niszcząc komuś opinię przecież macie czarno na białym przesyłka dotarła odmowa przyjecia przesyłki powód komentarza że nie dostał klient kupił dwa razy ten sam przedmiot w jednym czasie i dwóch przesyłek nie odebrał prosze o wykluczenie ich z jakości sprzedazy trydno niech zostana te dwa kłamliwe komentarze
@grafikalin zweryfikuję możliwość wykluczenia komentarzy.
bardzo bym prosił bo winy żadnej z naszej strony jedynie strata finansowa i obniżona jakość sprzedaży a naprawdę dbamy o jakość na wszystkich kontach mamy super i super +
co słychać w sprawie wykluczenia komentarza?
@grafikalin wiem, że chwilę to trwało, ale musiałam ten temat skonsultować z odpowiednim zespołem. Obie opinie zostaną usunięte.
@RaBarbar_ka to bardzo proszę o usunięcie na moim koncie negatywnej oceny która również przedstawia same brednie niezgodne ze stanem faktycznym.
Cześć @sklepRTVSAT, podaj proszę więcej szczegółów dotyczących Twojej prośby czyli którego zamówienia ona dotyczy 😉
@matt_rose jest tylko jedna negatywna ocena do weryfikacji, i oczekuję jej usunięcia.
Dziękuje @sklepRTVSAT, przekazałem prośbę o weryfikację tej sprawy.