Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam pytanie. Ile czasu trzeba czekać na zwrot prowizji?
Zależy w jakiej sytuacji, i z czyjej winy, bo nie zawsze ja dostaniesz, jak jest zwrot lub reklamacja i oddałeś kasę przez payu to szybko, inaczej trza powalczyć, czekać aż kupujący potwierdzi lub nie itp.
Jedna sytuacja jest taka, że ktoś kupił przedmiot i nie zapłacił a w drugiej sytuacji kupujący zapłacił za przedmiot.
Nie zapłacona, prosta poczekaj 7 dni i zwrot prowizji
Druga zależy jak robiłeś zwrot kasy do kupującego, rozumiem że zwrot towaru lub reklamacja, jak przez payu to szybko będzie 🙂
W sensie jak zwrot kasy do kupującego bo nie rozumiem. Kupujący zapłacił za przedmiot w drugiej opcji więc nie rozumiem o co chodzi z tym zwrotem mógłbyś jaśniej? 😄
Rozumiem więc odpowiadam a w drugiej sytuacji nie rozumiem więc milczę
W drugiej sytuacji kupujący zapłacił z przedmiot i ile w tej sytuacji będę musiał na zwrot prowizji co w tym trudnego do zrozumienia? 😉
@Patryk5802, zapłacił za przedmiot.. chcesz teraz zwrot prowizji dostać? 😂
@RED i @kostas11 już się turlają ze śmiechu, a @WREDZIA-W1 dołącza 🤣
Dobra dziękuję każdemu za pomoc nowy jestem więc nie wiedziałem 😉
spoko 😊 🤗
jak to mówił @msniezek: uprasza się o nie naśmiewanie się z początkujących 😄
@Patryk5802 słusznie🦎
@Patryk5802 chciałeś dostać zwrot za sprzedany i opłacony towar, myślałem klient dokonał zwrotu, a Ty chciałeś oskubać allegro 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
@kostas11, uważaj bo się czekoGrzesiem zadławisz 😀
Witam
Mam pytanie pewnie banalne, ale gdzie w panelu mogę znaleźć informacje dotyczące pobranej prowizji od każdej transakcji. Mam teraz taką sytuację, że uzgodniliśmy z klientem, że nie kupi towarów, w związku z tym zgłosiłem po godzinie zwrot prowizji, ale zostało to odrzucone. Klient wybrał pobranie jako sposób płatności. Teraz nie wiem czy allegro pobrało tę prowizję czy nie.
@Patryk5802 Jeśli nie kupił i nie zapłacił to o jakiej prowizji mowa?
Przecież żadnej sprzedaży nie było, pogadaliście sobie i tyle.
A prowizje i inne opłaty są w zakładce Logowanie > Moje konto > Rachunki >....
@volt-outlet Echh... pomyłka źle zaadresowałem, to miało być do Ciebie.. a nie do Patryka5802
Więc poprawka:
Jeśli nie kupił i nie zapłacił to o jakiej prowizji mowa?
Przecież żadnej sprzedaży nie było, pogadaliście sobie i tyle.
A prowizje i inne opłaty są w zakładce Logowanie > Moje konto > Rachunki >....
@volt-outlet, pobrało, nawet jak nie dzisiaj to jutro pobierze 🙂
nie walcz o to, poprostu przyjmij zasadę, że za nieopłacony towar nie można pobierać prowizji i nie opłacaj tej części, jak coś podaj im punkt z regulaminu.
Dzięki za odpowiedzi. Oczywiście, że pobrano mi prowizję i ściągnięto z salda, co sprawdziłem, ale dziwię się, że po zgłoszeniu zwrotu nie uznano mi go powołując się na regulamin. Może za szybko to zgłosiłem? Ale chciałem to zrobić od razu, żeby potem nie uciekło mi to.