Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Sprzedane zostaly dwie sztuki towaru,bo Pan nalegal zeby mu wyslac mimo ze ostrzegalismy ze moze byc za maly i tak bylo. Klient odeslal obydwie rzeczy bo okazaly sie za male i tu sie zaczynaja schodki... Pan zaznaczyl w zwrocie ze towar niezgodny z opisem jak to czesto klienci robia bo nie maja pojecia ze potem sprzedawca ma.problem!!!! Wystapilem o zwrot.prowizji odrzucono. Odwolanie odrzucono. Jak.napisalem wiadomosc dostalem odpowiedz ze nie moze mi zostac zwrocona prowizja gdyz towar byl niezgodny z opisem.i musze utrzymywac jakosc sprzedazy na.poziomie dobrym. Jak.mam.to.rozumiec?? Ze teraz nawet od.nie sprzedanego.towaru mam.ponosic koszty jak ktos zaznaczy w zwrocie ze niezgodny z opisem?? Gdzie tu uczciwosc?? Z tego.co.sie orientuje zawsze placilo sie prowizje za sprzedany towar. To juz podchodzi pod bezprawie.. Allegro pobiera prowizje za cos czego nie sprzedalem i zaslania sie ze slaba jakosc uslug!!!!
na E B A Y
@TrustMe3 Używaj przecinków, bo trudno ogarnąć o co chodzi😏
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Jest też taki przepis w prawie, że nie można pobierać prowizji za niesprzedany towar.
Ostatnio @xyz96 podrzucił ten przepis 🙂
możesz podrzucić link
Prowizja od sprzedaży naliczana jest każdorazowo w chwili zawarcia umowy w ramach przeprowadzonej Transakcji.
Rabat transakcyjny jest przyznawany na zasadach określonych poniżej w zależności od wybranego przez Kupującego sposobu płatności:
A. zapłata za zakupiony Towar za pomocą usługi płatniczej określonej w Załączniku nr 7A oraz Załączniku 7B do Regulaminu - w przypadku płatności ze statusem “zakończona” z zastrzeżeniem, że:
Kupujący odstąpił od umowy z wykorzystaniem formularza dostępnego w zakładce “Moje zakupy” a Sprzedający dokonał zwrotu środków z wykorzystaniem “Allegro Finanse”, jednakże w przypadku gdy przyczyna odstąpienia wynika z winy Sprzedającego, jego jakość musi być określona na poziomie co najmniej Dobry zgodnie z art. 10.6 Regulaminu;
walczę już 4 dzień , kwota prowizji nie duża ale to już ponad 20 nie uznanych zwrotów w ciągu tygodnia , można się z frustrować
@hurt-met ale masz dosyć dobrą jakość więc nie wiem w czym problem powinieneś dostać od ręki zwrot 🙂
sugerują że a niska
@hurt-met a co masz w jakości sprzedaży ?
W panelu Jakość mojej sprzedaży bierzemy pod uwagę 5 obszarów:
Każdy z nich zawiera szczegółowe miary, czyli czynniki wpływające na jakość sprzedaży w danym obszarze.
wszystko ok ponad 10% sprzedawców ma lepszy wynik , tylko naruszenia regulaminu -1600 punktów , usunięte oferty gdzie były zdjęcia nie n białym tle 19 ofert
szczerze to nawet nie wiedziałem że z pośród 3000 aukcji jeszcze coś tam zostało
oczywiście na tych aukcjach ruchu brak bo na samym dole listy
ale wydaje mi się że to nie powinien być parametr do zwrotu prowizji za niedaną transakcję
@hurt-met no to masz odpowiedź, zgodnie z regulaminem mogą nie przyznać zwrotu prowizji za złą jakość sprzedaży 😞
@kostas11 Niedobrze się człowiekowi robi, jak czyta takie wątki. Może zaczną szanować sprzedawców, jak część się przeniesie na A-mazona.
@WREDZIA-W1 ich regulamin, ich podwórko strzelają se w kolano z numizmatyki już chłopaki dali dyla i otworzyli swój portal i hula aż miło sprzedają tam wszystkie sklepy numizmatyczne 🙂
@kostas11 I niech im się wiedzie jak najlepiej 🙂 Ja też już sobie znalazłam inne rynki zbytu i jest mnie tu mało.
CORAZ GORZEJ Z ALLEGRO