Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mam takowy problem otóż, nie moge wystawić produktu po stronie sky-shop ponieważ Api allegro blokuje mi dostęp ponieważ jak wytłumaczył mi opiekun platformy Allegro interpretuje konto jako prywatne a Ja zmieniłem je na Firmowe? Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@boutique-royalpl Cześć. 🙂 Twoje konto jest firmowe, ale niezweryfikowane. Dokończ weryfikację konta i problem nie powinien występować. 🙂
Powiem szczerze że nie wiem jak 😛
@boutique-royalpl Przesyłałeś nam dokumenty (zgodnie z informacjami w tym artykule: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konto-firmowe/rejestracja-konta-dla-polskiej-firmy-jakie-...)?
Tutaj znajdziesz panel sprzedawcy: https://allegro.pl/moje-
Wiem tylko tyle że loguje mnie na allegro business i tyle 🙂
@boutique-royalpl Okej, ale żeby w pełni korzystać z konta firmowego, to musisz je zweryfikować. Czy przesłałeś wymagane dokumenty? Jeśli nie, to zrób to. 🙂
Dobrze dam znać jak to zrobię.
Mam jeszcze jedno pytanie czy jak dodaje mosowo produktu przez platforme sky-shop i nie ustawiam zadnym promo do produktow to jak wrzuca je do odpowiednich kategorii i ean przydziela to może narzucać samo jakieś opłaty od innych kategorii produktów?
Przepraszam że troche masło maślane ale cieżko jest wytłumaczyć jak się nie ma wiedzy merytorycznej 🙂
@boutique-royalpl Trudno mi powiedzieć, jak działa wystawianie ofert przez sky-shop, ale generalnie za wprowadzenie prawidłowego numeru EAN i kategorii odpowiada sprzedający (kategorie są przypisane do produktu w Katalogu). W kategoriach mogą być naliczane różne opłaty (sprawdź np. podkategorię "Pozostałe"), a cały cennik znajdziesz tutaj: https://allegro.pl/regulamin/zalacznik/4
Dlaczego nalicza oplaty jak to wasz portal przydziela automatycznie mi w platformie eany do produktów, Ja nie mam na to wpływu. Mój opiekun powiedział mi że to allegro samo kategoryzuje gdzie dany produkt ma się znajdować więc to troche odbijanie piłki. Ja nie mam zamiaru płacić za coś czego sam nie ustawiałem. Prosił bym też o wskazanie gdzie w produkcie moge sprawdzić czy jakaś usługa promocyjna jest wlaczone żeby uniknac naliczania.
@boutique-royalpl Prowizja jest naliczana w każdej kategorii. Różnice są wyłącznie w jej wysokości i to zależy od asortymentu, jakim handlujesz. Dla ułatwienia udostępniamy narzędzie kalkulatora, gdzie łatwo możesz sobie przeliczyć koszty: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/kalkulator-oplat
Co masz na myśli pisząc "usługa promocyjna"? Chodzi Ci o kampanie typu promowanie? Jeśli tak, to tutaj jest odpowiednia zakładka: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/kampanie
na tą chwile mam kategorie obuwie damskie więc z tego co widzę nie ma żadnej prowizji od wystawienia tylko 1zł od sprzedaży tak? Jak tak to jest to dla mnie zrozumiałe lecz na koncie boutique-royal miałem produkt ktory nie byl przezemnie ustawiony żadną kampanią promocyjną a zostałem obciążony nie wiem czemu 36 zl a Ja niczego nie ustawialem wiec z jakiej racji mam placic?
Pisałem maila w tej sprawie i nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Wystawienie produktu z kategorii obuwie jest 0 zł więc dlaczego bez mojej ingerencji zostało kampania promocyjna na produkt gdzie Ja takiej checi nie wykazałem i nic nie ustawiłem takowej kampani.
@boutique-royalpl Nie, do sprzedaży jest naliczana prowizja, a także 1 zł jednostkowej opłaty transakcyjnej.
Tutaj opisujemy sposób naliczania prowizji: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/jak-obliczamy-prowizje-od-sprzedazy-dykq...
Jeśli chodzi o opłatę na Twoim drugim koncie, to została ona naliczona za promowanie oferty 13678289261. W dowolnym momencie włączyć lub wyłączyć Wyróżnienie, Wyróżnienie Elastyczne i Pakiet Promo w zakładce Mój asortyment.
Wiem, że na początek to bardzo dużo informacji i wszystko wydaje się skomplikowane, jak najbardziej to rozumiem. Jesteś nowym sprzedającym, dlatego serdecznie zachęcam Cię do udziału w darmowych kursach przygotowanych przez Akademię Allegro. Myślę, że będzie to bardzo dobre rozpoczęcie działań na Allegro i nic Cię później nie zaskoczy: https://allegro.pl/akademia
A w razie jakichkolwiek pytań oczywiście chętnie pomożemy na Gadane. 🙂
Wyróżnienie na tym produkcie zostało wymuszone Ja go nie ustawiałem więc przedstawiłem problem w mailu do obsługi na który nie dostałem odpowiedzi.
@boutique-royalpl Nikt nie jest w stanie włączyć za Ciebie promowania. Jeśli opłata została naliczona, to oznacza, że je włączyłeś samodzielnie (być może za pomocą narzędzia zewnętrznego).
Podaj mi numer tej korespondencji, to sprawdzę, dlaczego nie otrzymałeś odpowiedzi.
Gdzie to znajde?
@boutique-royalpl W potwierdzeniu mejlowym (sprawdź mejla przypisanego do konta, którego dotyczy zgłoszenie).
Nie mogę znaleść, dobra nie ważne będe tego pilnował. Zamykam ten temat.