Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
posiadam konto Firma i jakiś czas temu wysłałam wszelkie dokumenty oraz przelew do celów weryfikacji. Miała ona trwać podobno do 5 dni, jednak mimo wszelkich dokumentów oraz 2 przelewów nadal nie aktywowano mi usługi Przelewy24. Jako Firma mogłam złożyć samo oświadczenie, ale podesłałam także zdjęcia dowodu osobistego, niestety to także nie przyśpieszyło weryfikacji. Nie mam pojęcia, gdzie odezwać się najpierw, czy to jest jakiś błąd, jakieś propozycje?
Z góry dziękuję.
@esabrina Widzę, że dokumenty do weryfikacji zostały przesłane w ostatni piątek (17.12), dlatego proszę Cię o jeszcze odrobinę cierpliwości.
17 grudnia podesłałam jeszcze skany dowodu(teoretycznie nie musiałam tego robić se względu na konto Firma) oraz robiłam przelew po raz drugi, natomiast weryfikację podjęłam już 12 grudnia. Dobrze, w takim razie jeszcze chwilę poczekam...
@esabrina Dane do wypłat zostały zaakceptowane 🙂
@nat_not Ja zrobiłam przelew weryfikacyjny oraz podałam wymagane dane 8 stycznia. I do tej pory status jest 'w trakcie weryfikacji'. Czy możesz na to spojrzeć?
@ricolandia_pl Dostałam informację, z której wynika, że dane do wypłat są już zaakceptowane 🙂