- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
ponad miesiąc temu zrobiłem przelew weryfikacyjny na przelewy24 wysłałem wszystkie potrzebne dokumenty i do tej pory status pokazuje w trakcie weryfikacji. Kiedy zrobiłem przelew weryfikacyjny PayU, w ciągu 1 dnia miałem wypłaty aktywne.
Bardzo proszę o jak najszybszą pomoc, sprawa pilna!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@LUMIKS Już działam w sprawie Twojej weryfikacji, jak tylko dostanę szczegółowe informacje, wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@_HolaOla_Bardzo dziękuje za pomoc 😊
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
witam,dołaczam się z podobnym problemem..nie wiem dlaczego czekam juz tak długo,gdy weryfikacjaPayU przebiegla bezproblemowo i szybko..Bardzo prosze o pomoc..mam "zamrozona"znaczna kwote w srodkach Przelewy24 i to niesprawiedliwe,ze towar wyyslam,a srodkow na koncie wciaz nie mam bo trwa przedluzajaca sie weryfikacja..pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry, również mam problem z weryfikacją Przelewy24 - trwa to około miesiąca a zablokowana kwota wciąż rośnie. Wysłałem przelew weryfikacyjny i załączyłem dokumenty identyfikacyjne - status cały czas w trakcie weryfikacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@sklep-aba Cześć. Dokumenty przesłałeś 13 kwietnia. Weryfikacja konta Przelewy24 trwa 5 dni roboczych. Skontaktuję się z Operatorem i poproszę o przyspieszenie weryfikacji na Twoim koncie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, mam dokładnie taki sam problem w brakiem weryfikacji kanału przelewy24, jak LUMIKS, przelew weryfikacyjny zrobiłem jeszcze w styczniu, do dziś ten kanał pozostaje zablokowany, a jeden klient zapłacił poprzez p24 i nie mogę wypłacić pieniędzy
Proszę o pomoc, pozdrawiam serdecznie, Michał Ciepłuch
Sklep (nick): ReceptaNaZdrowie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ReceptaNaZdrowie Z informacji, do których mam dostęp, wynika, że 1 czerwca przesłałeś dokumenty do weryfikacji, dlatego proszę Cię o cierpliwość. Wkrótce otrzymasz odpowiedź.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
Mam ten sam problem przelew weryfikacyjny wysłałem już 2 razy. Pierwszy chyba z 2 tygodnie temu, drugi w zeszłym tygodniu. Oba powróciły do mnie a weryfikacji nadal brak.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Marshall011 Cześć. 🙂 Widzę, że przelew zleciłeś 15 lipca. Weryfikacja u Operatora Przelewy24 trwa do 5 dni roboczych. Jeśli do piątku konto nie zostanie zweryfikowane, to daj znać. Do tego czasu nie ponawiaj proszę przelewów weryfikacyjnych, ponieważ przedłuża to procesowanie. 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No tak, ten drugi to mógł być rzeczywiście 15 lipca, po prostu myślałem ze coś jest nie tak więc zrobiłem jeszcze raz. Ale w takim razie będę czekał.
Dzięki
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Aha a teraz dostałem taki mail po czym wyłączyliście mi PayU, dlaczego?
Powiem szczerze że nie ufam tego typu mailom. Proszę o wyjaśnienie. Nie znalazłem w regulaminie allegro że jako osoba fizyczna muszę przesyłać komuś swój dowód, tym bardziej PayU.
Dzień dobry,
jako że PayU zgodnie z obowiązującym prawem jest „instytucją obowiązaną” jesteśmy zobligowani do identyfikacji klienta i weryfikacji jego tożsamości, dlatego zwracamy się z prośbą o przesłanie:
- zdjęcia dokumentu tożsamości
Bezpieczeństwo Twoich danych
- Wystarczy nam zdjęcie tylko tylnej strony dowodu osobistego lub tylko strony ze zdjęciem w paszporcie.
- Widoczne i czytelne muszą być jedynie:
- imię i nazwisko
- PESEL
- seria i numer dokumentu
- data wydania i data ważności dokumentu.
Pozostałe dane mogą zostać zakryte.
- Na zdjęciu dokumentu można umieścić znak wodny lub inny element (na przykład przekreślenie lub napis), który zwiększy Państwa poczucie bezpieczeństwa. Takie dodatkowe zabezpieczenie nie może jednak utrudniać odczytania wymaganych danych, o których wspomnieliśmy wcześniej.
Podstawa prawna
Działamy na podstawie art. 34 Ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu. Obliguje ona instytucje - takie jak PayU - do bieżącej aktualizacji posiadanych dokumentów oraz danych klientów. Ten przepis daje też instytucjom obowiązanym prawo do przetwarzania informacji zawartych w dokumentach tożsamości klientów oraz sporządzania ich kopii.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Marshall011 Są to wymagania Operatora, który weryfikuje poprawność danych (ze względu na bezpieczeństwo transakcji). Jeśli chcesz dokończyć aktywację wypłat, to będziesz musiał przesłać wymagane dokumenty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
również czekam od dłuższego czasu na wyniki weryfikacji przelew i dokumenty dawno wysłane, status ciągle - w trakcie weryfikacji...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@s-hurt Proszę o jeszcze chwilę cierpliwości, weryfikacja P24 trwa do 5 dni roboczych 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, też mam podobny problem PayU jest aktywne a przelewy24 cały czas w trakcie weryfikacji. To już trwa kolekty tydzień
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:80495427 nie widzę na koncie, z którego piszesz aktywnych wypłat od żadnego operatora. Czy przeprowadziłaś weryfikację zgodnie z instrukcją (tutaj operator PayU, tutaj Przelewy24)?
Jeśli tak to prześlij proszę potwierdzenia przelewów do obu operatorów na adres spolecznosc@allegro.pl, zweryfikuję to.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:80495427 dziękuję za potwierdzenia przelewów, gdy tylko otrzymamy odpowiedź od operatora, dam znać 🙂
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
mam dokładnie ten sam problem, dwukrotnie już wysyłałem przelew weryfikujący a status jest nadal w trakcie weryfikacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@matiSOSNA Cześć 🙂 Już wyjaśniam, na Allegro mamy dwóch operatorów płatności: PayU i Przelewy24. Twoje środki do wypłaty znajdują się na saldzie PayU w Allegro Finanse, a przelew weryfikacyjny zleciłaś do drugiego operatora, czyli do Przelewy24.
Jeśli chcesz wypłacić środki z konta, musisz zrobić przelew weryfikacyjny do PayU. Wejdź do tej zakładki i kliknij przycisk "Przejdź do banku": https://allegro.pl/moje-
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »