Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
ponad miesiąc temu zrobiłem przelew weryfikacyjny na przelewy24 wysłałem wszystkie potrzebne dokumenty i do tej pory status pokazuje w trakcie weryfikacji. Kiedy zrobiłem przelew weryfikacyjny PayU, w ciągu 1 dnia miałem wypłaty aktywne.
Bardzo proszę o jak najszybszą pomoc, sprawa pilna!
@LUMIKS Już działam w sprawie Twojej weryfikacji, jak tylko dostanę szczegółowe informacje, wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@_HolaOla_Bardzo dziękuje za pomoc 😊
witam,dołaczam się z podobnym problemem..nie wiem dlaczego czekam juz tak długo,gdy weryfikacjaPayU przebiegla bezproblemowo i szybko..Bardzo prosze o pomoc..mam "zamrozona"znaczna kwote w srodkach Przelewy24 i to niesprawiedliwe,ze towar wyyslam,a srodkow na koncie wciaz nie mam bo trwa przedluzajaca sie weryfikacja..pozdrawiam
Dzień dobry, również mam problem z weryfikacją Przelewy24 - trwa to około miesiąca a zablokowana kwota wciąż rośnie. Wysłałem przelew weryfikacyjny i załączyłem dokumenty identyfikacyjne - status cały czas w trakcie weryfikacji.
@sklep-aba Cześć. Dokumenty przesłałeś 13 kwietnia. Weryfikacja konta Przelewy24 trwa 5 dni roboczych. Skontaktuję się z Operatorem i poproszę o przyspieszenie weryfikacji na Twoim koncie.
Witam, mam dokładnie taki sam problem w brakiem weryfikacji kanału przelewy24, jak LUMIKS, przelew weryfikacyjny zrobiłem jeszcze w styczniu, do dziś ten kanał pozostaje zablokowany, a jeden klient zapłacił poprzez p24 i nie mogę wypłacić pieniędzy
Proszę o pomoc, pozdrawiam serdecznie, Michał Ciepłuch
Sklep (nick): ReceptaNaZdrowie
@ReceptaNaZdrowie Z informacji, do których mam dostęp, wynika, że 1 czerwca przesłałeś dokumenty do weryfikacji, dlatego proszę Cię o cierpliwość. Wkrótce otrzymasz odpowiedź.
Dzień dobry,
Mam ten sam problem przelew weryfikacyjny wysłałem już 2 razy. Pierwszy chyba z 2 tygodnie temu, drugi w zeszłym tygodniu. Oba powróciły do mnie a weryfikacji nadal brak.
@Marshall011 Cześć. 🙂 Widzę, że przelew zleciłeś 15 lipca. Weryfikacja u Operatora Przelewy24 trwa do 5 dni roboczych. Jeśli do piątku konto nie zostanie zweryfikowane, to daj znać. Do tego czasu nie ponawiaj proszę przelewów weryfikacyjnych, ponieważ przedłuża to procesowanie. 🙂
No tak, ten drugi to mógł być rzeczywiście 15 lipca, po prostu myślałem ze coś jest nie tak więc zrobiłem jeszcze raz. Ale w takim razie będę czekał.
Dzięki
Aha a teraz dostałem taki mail po czym wyłączyliście mi PayU, dlaczego?
Powiem szczerze że nie ufam tego typu mailom. Proszę o wyjaśnienie. Nie znalazłem w regulaminie allegro że jako osoba fizyczna muszę przesyłać komuś swój dowód, tym bardziej PayU.
Dzień dobry,
jako że PayU zgodnie z obowiązującym prawem jest „instytucją obowiązaną” jesteśmy zobligowani do identyfikacji klienta i weryfikacji jego tożsamości, dlatego zwracamy się z prośbą o przesłanie:
Bezpieczeństwo Twoich danych
Pozostałe dane mogą zostać zakryte.
Podstawa prawna
Działamy na podstawie art. 34 Ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu. Obliguje ona instytucje - takie jak PayU - do bieżącej aktualizacji posiadanych dokumentów oraz danych klientów. Ten przepis daje też instytucjom obowiązanym prawo do przetwarzania informacji zawartych w dokumentach tożsamości klientów oraz sporządzania ich kopii.
@Marshall011 Są to wymagania Operatora, który weryfikuje poprawność danych (ze względu na bezpieczeństwo transakcji). Jeśli chcesz dokończyć aktywację wypłat, to będziesz musiał przesłać wymagane dokumenty.
również czekam od dłuższego czasu na wyniki weryfikacji przelew i dokumenty dawno wysłane, status ciągle - w trakcie weryfikacji...
@s-hurt Proszę o jeszcze chwilę cierpliwości, weryfikacja P24 trwa do 5 dni roboczych 🙂
Witam, też mam podobny problem PayU jest aktywne a przelewy24 cały czas w trakcie weryfikacji. To już trwa kolekty tydzień
@Client:80495427 nie widzę na koncie, z którego piszesz aktywnych wypłat od żadnego operatora. Czy przeprowadziłaś weryfikację zgodnie z instrukcją (tutaj operator PayU, tutaj Przelewy24)?
Jeśli tak to prześlij proszę potwierdzenia przelewów do obu operatorów na adres spolecznosc@allegro.pl, zweryfikuję to.
@Client:80495427 dziękuję za potwierdzenia przelewów, gdy tylko otrzymamy odpowiedź od operatora, dam znać 🙂
mam dokładnie ten sam problem, dwukrotnie już wysyłałem przelew weryfikujący a status jest nadal w trakcie weryfikacji
@matiSOSNA Cześć 🙂 Już wyjaśniam, na Allegro mamy dwóch operatorów płatności: PayU i Przelewy24. Twoje środki do wypłaty znajdują się na saldzie PayU w Allegro Finanse, a przelew weryfikacyjny zleciłaś do drugiego operatora, czyli do Przelewy24.
Jeśli chcesz wypłacić środki z konta, musisz zrobić przelew weryfikacyjny do PayU. Wejdź do tej zakładki i kliknij przycisk "Przejdź do banku": https://allegro.pl/moje-