anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przelewy24 weryfikacja

MAMY ROZWIĄZANIE!
LUMIKS
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

ponad miesiąc temu zrobiłem przelew weryfikacyjny na przelewy24 wysłałem wszystkie potrzebne dokumenty i do tej pory status pokazuje w trakcie weryfikacji. Kiedy zrobiłem przelew weryfikacyjny PayU, w ciągu 1 dnia miałem wypłaty aktywne.

Bardzo proszę o jak najszybszą pomoc, sprawa pilna!

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@LUMIKS Już działam w sprawie Twojej weryfikacji, jak tylko dostanę szczegółowe informacje, wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
LUMIKS
#7 Wielbiciel#

@_HolaOla_Bardzo dziękuje za pomoc 😊

oznacz moderatorów
gaweldetroit
#2 Obserwator#

witam,dołaczam się z podobnym problemem..nie wiem dlaczego czekam juz tak długo,gdy weryfikacjaPayU przebiegla bezproblemowo i szybko..Bardzo prosze o pomoc..mam "zamrozona"znaczna kwote w srodkach Przelewy24 i to niesprawiedliwe,ze towar wyyslam,a srodkow na koncie wciaz nie mam bo trwa przedluzajaca sie weryfikacja..pozdrawiam 

oznacz moderatorów
sklep-aba
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, również mam problem z weryfikacją Przelewy24 - trwa to około miesiąca a zablokowana kwota wciąż rośnie. Wysłałem przelew weryfikacyjny i załączyłem dokumenty identyfikacyjne - status cały czas w trakcie weryfikacji.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@sklep-aba Cześć. Dokumenty przesłałeś 13 kwietnia. Weryfikacja konta Przelewy24 trwa 5 dni roboczych. Skontaktuję się z Operatorem i poproszę o przyspieszenie weryfikacji na Twoim koncie. 

oznacz moderatorów
ReceptaNaZdrowie
#1 Nowicjusz#

Witam, mam dokładnie taki sam problem w brakiem weryfikacji kanału przelewy24, jak LUMIKS, przelew weryfikacyjny zrobiłem jeszcze w styczniu, do dziś ten kanał pozostaje zablokowany, a jeden klient zapłacił poprzez p24 i nie mogę wypłacić pieniędzy

 

Proszę o pomoc, pozdrawiam serdecznie, Michał Ciepłuch

Sklep (nick):  ReceptaNaZdrowie

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ReceptaNaZdrowie Z informacji, do których mam dostęp, wynika, że 1 czerwca przesłałeś dokumenty do weryfikacji, dlatego proszę Cię o cierpliwość. Wkrótce otrzymasz odpowiedź.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Marshall011
#10 Popularyzator#

Dzień dobry,

Mam ten sam problem przelew weryfikacyjny wysłałem już 2 razy. Pierwszy chyba z 2 tygodnie temu, drugi w zeszłym tygodniu. Oba powróciły do mnie a weryfikacji nadal brak. 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Marshall011 Cześć. 🙂 Widzę, że przelew zleciłeś 15 lipca. Weryfikacja u Operatora Przelewy24 trwa do 5 dni roboczych. Jeśli do piątku konto nie zostanie zweryfikowane, to daj znać. Do tego czasu nie ponawiaj proszę przelewów weryfikacyjnych, ponieważ przedłuża to procesowanie. 🙂 

oznacz moderatorów
Marshall011
#10 Popularyzator#

No tak, ten drugi to mógł być rzeczywiście 15 lipca, po prostu myślałem ze coś jest nie tak więc zrobiłem jeszcze raz. Ale w takim razie będę czekał. 

Dzięki 

oznacz moderatorów
Marshall011
#10 Popularyzator#

Aha a teraz dostałem taki mail po czym wyłączyliście mi PayU, dlaczego?

Powiem szczerze że nie ufam tego typu mailom. Proszę o wyjaśnienie. Nie znalazłem w regulaminie allegro że jako osoba fizyczna muszę przesyłać komuś swój dowód, tym bardziej PayU. 

 

Dzień dobry,

jako że PayU zgodnie z obowiązującym prawem jest „instytucją obowiązaną” jesteśmy zobligowani do identyfikacji klienta i weryfikacji jego tożsamości, dlatego zwracamy się z prośbą o przesłanie:

  • zdjęcia dokumentu tożsamości

Bezpieczeństwo Twoich danych

  • Wystarczy nam zdjęcie tylko tylnej strony dowodu osobistego lub tylko strony ze zdjęciem w paszporcie.
  • Widoczne i czytelne muszą być jedynie:
    • imię i nazwisko
    • PESEL 
    • seria i numer dokumentu
    • data wydania i data ważności dokumentu.

Pozostałe dane mogą zostać zakryte.

  • Na zdjęciu dokumentu można umieścić znak wodny lub inny element (na przykład przekreślenie lub napis), który zwiększy Państwa poczucie bezpieczeństwa. Takie dodatkowe zabezpieczenie nie może jednak utrudniać odczytania wymaganych danych, o których wspomnieliśmy wcześniej.

Podstawa prawna
Działamy na podstawie art. 34 Ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu. Obliguje ona instytucje - takie jak PayU - do bieżącej aktualizacji posiadanych dokumentów oraz danych klientów. Ten przepis daje też instytucjom obowiązanym prawo do przetwarzania informacji zawartych w dokumentach tożsamości klientów oraz sporządzania ich kopii.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Marshall011 Są to wymagania Operatora, który weryfikuje poprawność danych (ze względu na bezpieczeństwo transakcji). Jeśli chcesz dokończyć aktywację wypłat, to będziesz musiał przesłać wymagane dokumenty.

oznacz moderatorów
s-hurt
#7 Wielbiciel#

również czekam od dłuższego czasu na wyniki weryfikacji przelew i dokumenty dawno wysłane, status ciągle  - w trakcie weryfikacji...

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@s-hurt Proszę o jeszcze chwilę cierpliwości, weryfikacja P24 trwa do 5 dni roboczych 🙂 

oznacz moderatorów
Client:80495427
#7 Wielbiciel#

Witam, też mam podobny problem PayU jest aktywne a przelewy24  cały czas w trakcie weryfikacji. To już trwa kolekty tydzień 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:80495427 nie widzę na koncie, z którego piszesz aktywnych wypłat od żadnego operatora. Czy przeprowadziłaś weryfikację zgodnie z instrukcją (tutaj operator PayU, tutaj Przelewy24)?
Jeśli tak to prześlij proszę potwierdzenia przelewów do obu operatorów na adres spolecznosc@allegro.pl, zweryfikuję to. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:80495427 dziękuję za potwierdzenia przelewów, gdy tylko otrzymamy odpowiedź od operatora, dam znać 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
matiSOSNA
#2 Obserwator#

mam dokładnie ten sam problem, dwukrotnie już wysyłałem przelew weryfikujący a status jest nadal w trakcie weryfikacji

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@matiSOSNA Cześć 🙂 Już wyjaśniam, na Allegro mamy dwóch operatorów płatności: PayU i Przelewy24. Twoje środki do wypłaty znajdują się na saldzie PayU w Allegro Finanse, a przelew weryfikacyjny zleciłaś do drugiego operatora, czyli do Przelewy24. 

Jeśli chcesz wypłacić środki z konta, musisz zrobić przelew weryfikacyjny do PayU. Wejdź do tej zakładki i kliknij przycisk "Przejdź do banku": https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/

oznacz moderatorów