Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W trakcie przerwy nie będzie możliwości tworzenia przesyłek, ani umieszczania ich w Paczkomatach. Zdalny odbiór paczek za pomocą aplikacji InPost Mobile w tym czasie nie będzie możliwy.
Dla komfortu osób odbierających przedłużymy (o czas trwania prac) terminy odbiorów paczek umieszczonych w Paczkomacie, ważności etykiet, kodów nadania oraz kodów zwrotu.
Dziękujemy za wyrozumiałość!
Zespół InPost
Znów przerwa i aż 24h coś za często i za długo ostatnio..
Cały czas przerwy by coś usprawnić a efektów zbytnio nie widać ,może by tak usprawnić proces reklamacji i skrócić czas na odpowiedź do tygodnia lub dwóch i zacząć przyznawać konkretne odszkodowania za swoje zaniedbania a nie zwalać wszystko na użytkowników.
Takie przerwy techniczne powinny być wykonywane w soboty a nie w niedzielę. W niedzielę dużo sprzedawców szykuje paczki, na poniedziałkową wysyłkę, aby zdążyć ze wszystkimi zamówieniami. Niestety Inpost zapomina o sprzedawcach, lub ich nie szanuje. Sprzedawca za to ma co robić w poniedziałek rano aby zdążyć z paczkami z weekendu i nowymi które dojdą również w poniedziałek z rana i do określonej godziny. Ale Inpost ma to gdzieś i robi sobie przerwy w najbardziej nieoczekiwanym momencie.
To może kompletnie zniszczyć wizerunek sprzedawcą takim jak ja co ,gdzie mam zwykle wystawione dużo aukcji w licytacjach kończących się w niedzielę a sporo kupujących płaci od razu ,zwłaszcza na paczkomat .Zwykle pakuję w niedzielę wieczorem aby przed pracą je wysłać a tak to będę mógł dopiero pakować po pracy i do paczkomatów czy innych odbiorców trafią po godzinach granicznych.