Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
[edycja] 13 maja rozpoczął dyskusję w której poinformował nas o tym że nie można otworzyć skrytki w której znajduje się paczka. Doradziłem kontakt z przewoźnikiem który dostarczał paczkę ponieważ u nas w systemie baselinker widnieje ona w statusie 'Dostarczono'. Klient nie poinformował nas o dalszych jego postępowaniach więc uznałem, że po kontakcie z przewoźnikiem udało się rozwiązać problem. Kupujący do dziś nie napisał ani jednej wiadomości. Dziś wchodząc na allegro zauważyłem że kupujący oznaczył dyskusję jako nierozwiązaną. Co można zrobić z tym problemem?
@SzkolkaRosliny przykro mi, że klient nie wrócił do Ciebie z informacją. Widzę, że dzisiaj wypowiedziałeś się w dyskusji, zaczekajmy proszę czy klient odpowie. W międzyczasie zgłosiłam Twoją sytuację do zespołu obsługującego dyskusje z prośbą o interwencję. 😊