Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam dostałam taka wiadomość od kupującego co zrobić w takiej sytuacji ? @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
nr zamówienia
@KIKOPIKO zgłosiłam to, sprawdzimy, co się stało i skontaktujemy się z kupującym.
Czy już cos wiadomo ?
@KIKOPIKO niestety nie, ponieważ wciąż czekamy na informacje, ale tak jak napisała Monika, jesteśmy w kontakcie z kupującym w tej sprawie.
@KIKOPIKO To znaczy że kupujący był świadkiem tego odebrania przesyłki. Zna dokładną godzinę odbioru i wie że to był "ktoś"
Brak przesyłki powinien zgłosić dostawcy, na paczkomatach są wymalowane telefony alarmowe, zawsze jest pytanie w aplikacji lub na ekranie czy przesyłka odebrana i czy kończymy.
Albo nie potrafi czytać, albo wysłał kolesia po wyjęcie przesyłki a teraz kombinuje jak by coś jeszcze wyłudzić.