Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Tak jak w temacie. Przesyłka miała być odebrana przez kuriera do godziny 16.
Allegro A0019G7NE7
Allegro One Punkt UPS
Co teraz?
teraz jest 17:42
@roldiet teraz trzeba czekać do jutra, a potem zgłosić do Allegro żeby nie odejmowali puntów😉
Ok. Dziękuję
@roldiet I przyzwyczaj się, że tak będzie przynajmniej raz w tygodniu.
Jak zgłosić do Allegro że kurier nie przyjechał po paczkę? Allegro odjeło mi już punkty za czas wysyłki.
@roldiet Możesz podać nam numery zamówień tutaj w wątku lub zgłosić je do nas przez ten formularz.
ff719f10-a057-11ef-bde0-8778afe1a180 NUMER ZAMÓWIENIA
@roldiet poprosiłam o wykluczenie Twojej przesyłki ze statystyk.
żadna z moich przesyłek UPS nie została odebrana w terminie przez kuriera, mimo zamówionych podjazdów.
numery zamówień:
6a3bc770-a121-11ef-aae6-05fc2759b046
e5eaf950-a0f8-11ef-bde0-8778afe1a180
465b9981-a0f3-11ef-8a22-09de030586df
f5d37750-a0eb-11ef-aacf-4dc12abe6b63
fa5342d0-a0da-11ef-b052-5bf47bbbbcb6
c0b7d6d0-a0d0-11ef-8c95-05f0100cf712
91181310-a0ba-11ef-9e4f-8751ac1968b8
0b869c82-a06f-11ef-bb06-59340d58d84f
926a7033-a058-11ef-87e4-2bf54b2a08cc
026fa760-a059-11ef-89d1-876a3fbc2250
5540def0-a04f-11ef-bc9c-3d3fad9cd719
d860f610-a047-11ef-b303-cb8efb70170c
a41e78b0-a046-11ef-b9b7-85038c6ee16c
9f11f0a0-a022-11ef-9274-dd89f161b6bc
481daa80-9ef3-11ef-aae6-05fc2759b046
db917110-9e7c-11ef-a56a-d33c3206ddb1
2d218f02-9e24-11ef-8713-4b950682489e
ea696150-9dde-11ef-b54b-7772a904bc2c
b5cfde91-9dc2-11ef-bedd-919ab7aa4dbc
21602b13-9da5-11ef-87e4-2bf54b2a08cc
@ARNOLD-II skontaktuj się w tej sprawie przez formularz - nasz doradca skontaktuje się z przewoźnikiem, aby wyjaśnić sprawę braku odbiorów i zgłosi zamówienia do wykluczenia ze statystyk.
Wasz doradca, a w zasadzie kilku już się tak zapętlili w korespondencji ze mną, że winą o obniżenie punktacji obwinili mnie, bo zamiast wysłać paczki 12 listopada, wyszły 13. A stało się tak przez brak podjazdu kuriera... a nie moje widzimisię
ostatnia wiadomość od Waszego doradcy "Bardzo proszę o przesłanie pisemnego potwierdzenia od przewoźnika, że opóźnienia są spowodowane błędem po jego stronie."
Ja mam to Państwu wysłać? Przecież to Wy dodaliście do cenników i metod dostawy UPS, powinniście zatem zapewnić funkcjonalność tej usługi.
Odpisuje mi już chyba 8 doradca, w jednej sprawie co chwile inna osoba i w kółko od początku wałkują to samo...
Cześć, @ARNOLD-II. Przepraszam za utrudnienia. Skontaktuję się w tej sprawie z oddziałem i niedługo wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Cześć, @ARNOLD-II.
Wykluczyliśmy poniższe zamówienia:
6a3bc770-a121-11ef-aae6-05fc2759b046
e5eaf950-a0f8-11ef-bde0-8778afe1a180
465b9981-a0f3-11ef-8a22-09de030586df
0b869c82-a06f-11ef-bb06-59340d58d84f
926a7033-a058-11ef-87e4-2bf54b2a08cc
026fa760-a059-11ef-89d1-876a3fbc2250
5540def0-a04f-11ef-bc9c-3d3fad9cd719
d860f610-a047-11ef-b303-cb8efb70170c
9f11f0a0-a022-11ef-9274-dd89f161b6bc
481daa80-9ef3-11ef-aae6-05fc2759b046
db917110-9e7c-11ef-a56a-d33c3206ddb1
2d218f02-9e24-11ef-8713-4b950682489e
ea696150-9dde-11ef-b54b-7772a904bc2c
b5cfde91-9dc2-11ef-bedd-919ab7aa4dbc
21602b13-9da5-11ef-87e4-2bf54b2a08cc
Poniższe zamówienia są terminowe, więc ich nie wykluczamy:
f5d37750-a0eb-11ef-aacf-4dc12abe6b63
fa5342d0-a0da-11ef-b052-5bf47bbbbcb6
c0b7d6d0-a0d0-11ef-8c95-05f0100cf712
91181310-a0ba-11ef-9e4f-8751ac1968b8
Natomiast a41e78b0-a046-11ef-b9b7-85038c6ee16c zostało automatycznie wykluczone z jakości sprzedaży.
Zamówienie automatycznie wykluczone
a41e78b0-a046-11ef-b9b7-85038c6ee16c
do tej pory gdy zamówienie było anulowane, to nie dało się dla niego wygenerować listu przewozowego, natomiast w tym przypadku list został wygenerowany bez problemu, a paczka wysłana, klient odebrał i cisza, oddać nie chce. Czyli pieniądze klient odzyskał za anulowane zamówienie i w gratisie dostał tez towar z tego zamówienia. Proszę o pomoc w interwencji i odzyskaniu pieniędzy bądź towaru.
@ARNOLD-II faktycznie nie powinieneś mieć możliwości wygenerowania etykiety nadawczej po anulowaniu zamówienia.
Jeśli kupujący otrzymał zarówno towar, jak i zwrot środków, z naszej strony możemy wysłać do niego komunikat z prośbą o kontakt z Tobą w celu zwrotu otrzymanego towaru lub środków. Jeśli kupujący nie będzie skłonny do takich ustaleń, możesz podjąć kroki na drodze prawnej wobec kupującego.
Proszę zatem o kontakt z tym klientem. Na moje wiadomości nie odpowiada.
Hej, @ARNOLD-II. Skontaktujemy się z klientem w Twoim imieniu.
Klient kupił jeszcze raz i zapłacił za to zamówienie które przez błąd systemu do niego wysłaliśmy, a które było anulowane. Numer zamówienia - f96bf230-a68f-11ef-ae86-1b951112aa43
z wiadomych przyczyn nie wysyłam tego zamówienia. Więc proszę o wykluczenie tej transakcji ze statystyk.