anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przesyłka wydana do doręczenia dwa razy

SPHayWay
#9 Pomysłodawca

Jestem nowym sprzedawcą i nie wiem czy to jakiś błąd systemu, czegoś nie rozumiem, czy z czymś jest rzeczywisty problem.

12 września została wysłana przesyłka do klienta (3 paczki). Następnie 13 września została w systemie oznaczona jako "wydana do doręczenia". Zakup z odbiorem w punkcie DHL - Żabka. Przez weekend przesyłka cały czas widniała jako "w doręczeniu". Następnie 15 września system pokazuje, że została ponownie "wysłana do sortowni"/"przyjęta w sortowni" (w zależności od paczki w przesyłce) i ponownie "wydana do doręczenia" i to jest ostatnia aktualizacja ich statusu. Czy to oznacza, że klient nie odebrał przesyłki w terminie i wraca do mnie? Czy może jest jakiś problem ze strony DHL i nie są w stanie jej dowieźć do punktu odbioru? Co powinnam w ogóle w takiej sytuacji zrobić?

Klient nie pisał do mnie jeszcze żadnej wiadomości z zapytaniem o przesyłkę, pomimo iż powinna dotrzeć do punktu 13ego, a mamy wieczór 16ego, gdy to piszę. Czy powinnam sama napisać do klienta z pytaniem, czy przesyłka dotarła i została odebrana?

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@SPHayWay  jeśli numer przesyłki zaczyna się na literkę Ato jest to standardowy błąd matrixa😉

KOGIEL_T_0-1758057512556.png

 

oznacz moderatorów

SPHayWay
#9 Pomysłodawca

Tak, numery przesyłek zaczynają się od AD00cośtamcośtam. W historiach przesyłek natomiast nie ma widocznego nigdzie "Przesyłka została doręczona", ani odebrana, ani nic w tym stylu. Wszystkie mają różne kombinacje "odebrana od kuriera", "wysłana do sortowni", "przyjęta w sortowni", "wydana do doręczenia" itd. Pomimo, że jest to przesyłka wielopaczkowa każda z paczek ma trochę inaczej opisaną historię. Czyli dopóki klient się o nią nie upomni mam założyć, że ją sobie odebrał? Czy jednak powinnam skontaktować się z DHL?

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

W twoim przypadku nie ma statusu doręczona, ale ta paczka którą Ci pokazałem została doręczona, a następnie ruszyła w dalszą drogę, ze statusów wynika, że się sklonowała, no bo jak mogła być jednocześnie doręczona i wyruszyć w dalszą drogę🤔

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@SPHayWay Podaj numer przesyłki, o którą chodzi. Sprawdzimy to.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

SPHayWay
#9 Pomysłodawca

Allegro AD00ZELT99

Allegro AD00ZELTA3

Allegro AD00ZELTB1

Te 3 paczki są do jednego zamówienia.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@SPHayWay Dostałam potwierdzenie, że sprawa będzie wyjaśniona w korespondencji mejlowej.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

SPHayWay
#9 Pomysłodawca

W sensie dostanę na maila jakieś informacje? Ja żadnej korespondencji mailowej sama nie rozpoczynałam, chyba że masz na myśli korespondencję między Wami a DHL?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@SPHayWay Otrzymasz od nas wiadomość mejlową.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

SPHayWay
#9 Pomysłodawca

Czekam w takim razie, dziękuję.

oznacz moderatorów