Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jestem nowym sprzedawcą i nie wiem czy to jakiś błąd systemu, czegoś nie rozumiem, czy z czymś jest rzeczywisty problem.
12 września została wysłana przesyłka do klienta (3 paczki). Następnie 13 września została w systemie oznaczona jako "wydana do doręczenia". Zakup z odbiorem w punkcie DHL - Żabka. Przez weekend przesyłka cały czas widniała jako "w doręczeniu". Następnie 15 września system pokazuje, że została ponownie "wysłana do sortowni"/"przyjęta w sortowni" (w zależności od paczki w przesyłce) i ponownie "wydana do doręczenia" i to jest ostatnia aktualizacja ich statusu. Czy to oznacza, że klient nie odebrał przesyłki w terminie i wraca do mnie? Czy może jest jakiś problem ze strony DHL i nie są w stanie jej dowieźć do punktu odbioru? Co powinnam w ogóle w takiej sytuacji zrobić?
Klient nie pisał do mnie jeszcze żadnej wiadomości z zapytaniem o przesyłkę, pomimo iż powinna dotrzeć do punktu 13ego, a mamy wieczór 16ego, gdy to piszę. Czy powinnam sama napisać do klienta z pytaniem, czy przesyłka dotarła i została odebrana?
Tak, numery przesyłek zaczynają się od AD00cośtamcośtam. W historiach przesyłek natomiast nie ma widocznego nigdzie "Przesyłka została doręczona", ani odebrana, ani nic w tym stylu. Wszystkie mają różne kombinacje "odebrana od kuriera", "wysłana do sortowni", "przyjęta w sortowni", "wydana do doręczenia" itd. Pomimo, że jest to przesyłka wielopaczkowa każda z paczek ma trochę inaczej opisaną historię. Czyli dopóki klient się o nią nie upomni mam założyć, że ją sobie odebrał? Czy jednak powinnam skontaktować się z DHL?
W twoim przypadku nie ma statusu doręczona, ale ta paczka którą Ci pokazałem została doręczona, a następnie ruszyła w dalszą drogę, ze statusów wynika, że się sklonowała, no bo jak mogła być jednocześnie doręczona i wyruszyć w dalszą drogę🤔
@SPHayWay Podaj numer przesyłki, o którą chodzi. Sprawdzimy to.
Allegro AD00ZELT99
Allegro AD00ZELTA3
Allegro AD00ZELTB1
Te 3 paczki są do jednego zamówienia.
@SPHayWay Dostałam potwierdzenie, że sprawa będzie wyjaśniona w korespondencji mejlowej.
W sensie dostanę na maila jakieś informacje? Ja żadnej korespondencji mailowej sama nie rozpoczynałam, chyba że masz na myśli korespondencję między Wami a DHL?
@SPHayWay Otrzymasz od nas wiadomość mejlową.
Czekam w takim razie, dziękuję.