Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klijent upił towar ja wysłałam a towar jest nie opłacony. Transakcja niedokończona. Co mam zrobić?
Musisz skontaktować się z klientem i zażądać wpłaty lub odebrać od niego towar. Jeśli będzie problem, możesz poprosić o pomoc Allegro; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Gdy nic nie pomoże, idź na policję.
Dlaczego wysłałaś nieopłacony towar? 😮
* KL I ENT 🙂
@konto zamknięte Mi tam wyrażenie: "upił towar" kojarzy się jakby inaczej... 😛
@Vryko, jeszcze nie dostał a już upił 😛 pewnie to ze szczęścia, że dostanie za darmo 😄
No jestem glupia I nie sprawdzilam