Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ witam. Może Państwo mi wytłumaczą na mojej liście ofert widnieje informacja ze przewidywana dostawa jest na poniedziałek, a nie widnieje ze dostawa jest na SOBOTĘ. Po złożeniu zamówienia przez kupującego widzę że dostawę ma na sobotę. Pisałem już do działu technicznego,ale tam mi piszą z automatu regułki i nie idzie od nich wyciągnąć żadnej informacji . Przez taki błąd tracę sporo klientów, bo wiadomo że zamówi tam gdzie przesyłkę dostanie wcześniej. Proszę mi nie pisać o wyliczeniach, że komputer bierze pod uwagę wysyłanie poprzednich przesyłek. Zgodność wysyłki (na ok 400 zamówień)z terminem mam na 99,5%. Proszę o racjonalną informacje dlaczego nie mam widocznej informacji że przesyłka będzie dostarczona w sobotę.
Może dlatego, że np. w przypadku Paczkomatów InPost etykieta Paczka w Weekend generuje się tylko dla kodów pocztowych obsługiwanych w soboty i tylko dla przesyłek Smart?
Mam wszystkie oferty z Allegro Smart
@ArtBuds Zamówienie nr dcd77ca0-50bf-11ef-b228-015db898a15a, widoczne na Twoim zrzucie zostało złożone przed godziną wysyłki tego samego dnia, którą deklarujesz, czyli 14:30, dlatego dla niego przewidywany czas dostawy to 2 sierpnia.
Drugie, złożone dzisiaj zamówienie ma już przewidywany czas dostawy 6 sierpnia, ponieważ zostało złożone po godzinie granicznej (o 14:35).
Z Twojej jakości sprzedaży wynika, że tylko 39,51% zamówień wysyłasz tego samego dnia, w którym kupujący złożył zamówienie. Spełniasz warunki wyświetlania godziny wysyłki tego samego dnia w ofertach, ale wpływa to na przewidywany czas dostawy po godzinie granicznej. Żeby paczka z zamówienia złożonego dzisiaj, doszła do kupującego w sobotę, musiałbyś nadać ją dzisiaj, a Twoje poprzednie wysyłki nie wskazują, że to zrobisz. Dlatego przewidywany czas dostawy wskazuje obecnie na wtorek, ponieważ zakłada, że paczki nadasz w poniedziałek, na podstawie historycznych danych na temat nadawania przesyłek.
Mam ustawioną granicę, kup do 14.30 - jutro dostajesz przesyłkę. Na mojej liście do godziny 14.30 widniała dostawa w poniedziałek. Klient kupil przedmiot przed 14.30 , widnieje w zamówieniu że dostawa w sobotę. To są dwie sprzeczne informację. Albo i tu i tu powinienem mieć przewidywany czas dostawy na sobotę,albo na poniedziałek.
Mam ustawioną granicę, kup do 14.30 - jutro dostajesz przesyłkę. Na mojej liście do godziny 14.30 widniała dostawa w poniedziałek. Klient kupil przedmiot przed 14.30 , widnieje w zamówieniu że dostawa w sobotę. To są dwie sprzeczne informację. Albo i tu i tu powinienem mieć przewidywany czas dostawy na sobotę,albo na poniedziałek
@ArtBuds ok, poproszę o weryfikację tego przypadku zespół zajmujący się przewidywanym czasem dostawy i wrócę do Ciebie z informacją, gdy tylko dostanę odpowiedź.
On ma rację. Jako kupująca też widywałam takie mylące daty. Późniejszą datę system pokazywał w ofercie, a po zaraz zakupie datę dostawy wyświetlało krótszą. Już dawno zwracałam na to uwagę ale jak zwykle...
Zamówienie numer dcd77ca0-50bf-11ef-b228-015db898a15a . Od godziny 24 mam informacje w moich ofertach, KUP DO 14.30 DOSTAWA W PONIEDZIALEK. klient zamówił przedmiot. Ma dostawę na SOBOTĘ. DLACZEGO W MOICH OFERTACH NIE WIDNIEJE CZAS DOSTAWY ,KTORY WYŚLĘ DO 14.30 ZE DOSTAWA JEST W SOBOTĘ? PRZECIAZ TO LOGICZNE ZE ,JAK WYSLE INPOSTEM PACZKOMAT DO 14.30 TO MEGA PRAWDOPODOBNE ZE PACZKA BEDZIE W SOBOTE. ZDJECIA W ZALACZNIKU
@ArtBuds jak już napisałam, wyjaśniam to z odpowiednim zespołem i wrócę do Ciebie z odpowiedzią, gdy tylko ją otrzymam. Poproszę Cię jeszcze o cierpliwość.
@ArtBuds wracam z odpowiedzią. Zrzut jaki przesłałeś, został najprawdopodobniej zrobiony, gdy byłeś zalogowany na innym koncie (takim na którym nie masz Smart!) lub byłeś niezalogowany.
Gdy kupujący, posiadający Smart! (zalogowany na właściwym koncie) sprawdza przed Twoją godziną graniczną wysyłki tego samego dnia Twoje oferty, zobaczy "kup do 14:30 dostawa jutro", również w piątek.
Witam ponownie. Nadal mam tą samą sytuację. Pokazuje mi w moich ofertach że dostawa na poniedziałek, a po zakupie od klienta mam dostawa w sobotę. Sprawdzane też na koncie z Allegro Smart.
Nie wiem czy to jest ważne, ale za każdym razem jak wystawiam aukcje, musz wpisywać z jakiego województwa jestem. Nie mam możliwości aby raz wpisać i zapisać to moje województwo.