Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klientka kupiła ode mnie towar za ok 70 zł i kilka dni pózniej otorzyła dyskusje twierdząc ,ze po otwarciu skrytki nie było w niej paczki. Ja przejrzawszy "drogę' przesyłki widzę tylko ze wszystko jest ok i ze przesyłka ode mnie zostala odebrana przez kuriera i trafiła do odbiorcy otrzymując status " dostarczona" io 'odebrana" . z pewnością mieliście Panstwo takie sytuacja. Co sprzedający moze zrobic skoro jest to dla mnie ewidentnie wina firmy przewozowej? Czy sprzedawca ma obowiązek gdzies to zgłaszac i jakies kroki podjąć?
Zgadza się że tak będziesz widział, w takim przypadku>brak towaru w skrytce(zdarza się) kupujący powinien od razu zareagować, masz na ekranie "zgłoś problem z przesyłką"> zrobił to? ale powiedzmy że nie wiedział to także powinien zareagować niezwłocznie na taki stan. Zostaje złożenie reklamacji do In Postu.
Błąd po stronie kuriera który mógł włożyć omyłkowo do innej skrytki lub włożył ją głębiej do skrytki a odbierająca dokładnie jej nie przejrzała . Sam byłem kiedyś zdziwiony odbierając swoją paczkę w ostatniej chwili przed zamknięciem zauważyłem za na końcu skrytki jest jeszcze jedna paczka . Oddałem ją kurierowi na drugi dzień by naprawił swój błąd.
No właśnie kilka dni później a normalnie to jest darcie się od razu po otwarciu skrytki... podejrzane. Cóż paczkomat ma kamerkę na śledzeniu widać kto i o której otwierał skrytkę należy zglosić reklamację do przewożnika i zgłoszenie na policję kradzieży. Napisz to w dyskusji zwykle paczka się cudownie odnajduje