anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

pusta skrytka inpost

harisma2
#7 Wielbiciel#

Klientka kupiła ode mnie towar za ok 70 zł i kilka dni pózniej otorzyła dyskusje twierdząc ,ze po otwarciu skrytki nie było w niej paczki. Ja przejrzawszy "drogę' przesyłki widzę tylko ze wszystko jest ok i ze przesyłka ode mnie zostala odebrana przez kuriera i trafiła do odbiorcy otrzymując status " dostarczona" io 'odebrana" . z pewnością mieliście Panstwo takie sytuacja. Co sprzedający moze zrobic skoro jest to dla mnie ewidentnie wina firmy przewozowej? Czy sprzedawca ma obowiązek gdzies to zgłaszac i jakies kroki podjąć?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

Zgadza się że tak będziesz widział, w takim przypadku>brak towaru w skrytce(zdarza się) kupujący powinien od razu zareagować, masz na ekranie "zgłoś problem z przesyłką"> zrobił to? ale powiedzmy że nie wiedział to także powinien zareagować niezwłocznie na taki stan. Zostaje złożenie reklamacji do In Postu.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Błąd po stronie kuriera który mógł włożyć omyłkowo do innej skrytki lub włożył ją głębiej do skrytki a odbierająca dokładnie jej nie przejrzała . Sam byłem kiedyś zdziwiony odbierając swoją paczkę w ostatniej chwili przed zamknięciem zauważyłem za na końcu skrytki jest jeszcze jedna paczka . Oddałem ją kurierowi na drugi dzień by naprawił swój błąd. 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

No właśnie kilka dni później a normalnie to jest darcie się od razu po otwarciu skrytki... podejrzane. Cóż paczkomat ma kamerkę na śledzeniu widać kto i o której otwierał skrytkę należy zglosić reklamację do przewożnika i zgłoszenie na policję kradzieży. Napisz to w dyskusji zwykle paczka się cudownie odnajduje 

oznacz moderatorów