Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, ile czasu może iść zwrot tej przesyłki? Proszę o pomoc Allegro w zakończeniu tej transakcji. Książka została nadana 04.11.24
@zevaco2022 Podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy zwrot. Po numerze przesyłki niestety nie widzę zamówienia.
Oferta: fbefa76e-d64a-4a46-a861-e064c8525f8c ORAZ
Oferta: 00c8014b-2132-4e04-b8f3-316b42a6efc3
Nr płatności: e3616616-7a5d-4c38-b8af-9eea5f9590fc
Dzień dobry,
według danych zawartych w systemie paczka 660166196481107114680882 znajduje się obecnie w Magazynie Przesyłek Niedoręczalnych.
Paczka może zostać odesłana na dowolny adres zlokalizowany w Polsce. Dyspozycja może zostać skierowana na wniosek Nadawcy, Odbiorcy oraz Płatnika.
Formy zgłoszenia dyspozycji:
- telefonicznie poprzez infolinię ( 722 444 000 (poniedziałek-piątek 7:00-22:00, sobota 8:00-20:00, niedziela 8:00-18:00, Święta 8:00 - 16:00) - Ważne aby kontakt nastąpił z numeru telefonu powiązanego z przesyłką.
- poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres pomoc@inpost.pl - Ważne aby kontakt nastąpił z adresu e-mail powiązanego z przesyłką.
- kontakt poprzez nasz czat, który znajduję się pod adresem: https://inpost.pl/kontakt
Proszę o podjęcie kontaktu w dowolnie wymienionej formie.