Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie,
chwilę temu zaczęłam realizować zamówienie, które się właśnie pojawiło. Wystawiłam fakturę i wygenerowałam list przewozowy. Zauważyłam, że w zakładce 'Moja sprzedaż' w okienku 'Koszty sprzedaży' pojawiła się kwota na minusie. Po sprawdzeniu okazuje się, że to koszta ostatnich dwóch przesyłek, które przygotowałam do wysyłki na poniedziałek. Nie wiem czy wcześniej nie zwróciłam na tą rubryczkę uwagi, czy dopiero teraz coś mi dodatkowo doliczyło. Dobijając do brzegu, oba zamówienia realizowane są z poziomu SMART, także powinnam zapłacić jedynie prowizję uzależnioną od wartości zamówienia prawda? Dlaczego w takim razie widnieją tam jakieś większe kwoty?
Czy przygotowywanie paczek w weekend, tudzież wysyłanie (Allegro inPost, Allegro One Box) ich nalicza mi jakieś dodatkowe koszta? Albo wpływa negatywnie na ogólną ocenę sprzedawcy? oO
Kolejne pytanie, czy przygotowanie paczki (faktura, list przewozowy) w sobotę i wysłanie jej dopiero w poniedziałek wpływa jakoś negatywnie na w/w ocenę? Na logikę, realizuję to zamówienie szybciej, bo w weekend, także powinno tutaj raczej działać to na moją korzyść - punktowo, ale wolę dopytać 🙂
Pozdrawiam serdecznie
Dodam tylko, że mam Pakiet Powitalny, który jest pozbawiony prowizji.
@Alora-Hurtownia czy mogłabyś mi podać numery zamówień, których dotyczą te opłaty? Odpowiadając natomiast na 2 i 3 pytanie to nie, przygotowanie przesyłek w weekend nie wpływa negatywnie na Twoją jakość sprzedaży.
Gdy wchodzę na 'Rozliczenia z Allegro' to ich nie ma. Jedynie to zamówienie widnieje. Reszta to prowizje z Allegro Wysyłam proporcjonalne do wartości zamówienia. Nie do końca rozumiem zakładki 'podsumowanie kosztów' :3
f59c2560-6844-11ee-bbd6-1103d1757491
@Alora-Hurtownia to co widać na zrzucie to opłata za nadanie przesyłki, czyli rozliczenie z nami za dostawę, którą wybrał kupujący.
Ok, ale jak to działa? Te 13,99 jest pobierane z mojego konta? Przesyłka jest z 'Wysyłam z Allegro', także powinnam zapłacić prowizję wedle tabeli - uwarunkowaną wielkością zamówienia prawda?
Pozdrawiam i spokojnego weekendu życzę 🙂
Już rozumiem o co chodzi. Jest to paczka, która została zwrócona, bo jaśnie klientka stwierdziła, że jednak jej nie przyjmie 🙂
Rozumiem, że w takiej sytuacji całość zwrotu pokrywam ja jako sprzedająca? Zgłosić zwrot prowizji, czy poza tym coś jeszcze powinnam zrobić jako sprzedająca? Pierwszy raz mam taką sytuację.
@Alora-Hurtownia Najlepiej skontaktuj się z klientką. Jeśli potwierdzi, że odstępuje od zakupu, zwróć jej pieniądze i wypełnij wniosek o zwrot prowizji.
Zamówienie było pobraniowe. Do tego mam aktywny Pakiet Powitalny, także zwrotu i tak nie dostanę 😞