anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pytanie o nadawanie etykiet przewozowych i wysyłkę w weekend

Alora-Hurtownia
#12 Orędownik#

Witam serdecznie,
chwilę temu zaczęłam realizować zamówienie, które się właśnie pojawiło. Wystawiłam fakturę i wygenerowałam list przewozowy. Zauważyłam, że w zakładce 'Moja sprzedaż' w okienku 'Koszty sprzedaży' pojawiła się kwota na minusie. Po sprawdzeniu okazuje się, że to koszta ostatnich dwóch przesyłek, które przygotowałam do wysyłki na poniedziałek. Nie wiem czy wcześniej nie zwróciłam na tą rubryczkę uwagi, czy dopiero teraz coś mi dodatkowo doliczyło. Dobijając do brzegu, oba zamówienia realizowane są z poziomu SMART, także powinnam zapłacić jedynie prowizję uzależnioną od wartości zamówienia prawda? Dlaczego w takim razie widnieją tam jakieś większe kwoty?

Czy przygotowywanie paczek w weekend, tudzież wysyłanie (Allegro inPost, Allegro One Box) ich nalicza mi jakieś dodatkowe koszta? Albo wpływa negatywnie na ogólną ocenę sprzedawcy? oO

Kolejne pytanie, czy przygotowanie paczki (faktura, list przewozowy) w sobotę i wysłanie jej dopiero w poniedziałek wpływa jakoś negatywnie na w/w ocenę? Na logikę, realizuję to zamówienie szybciej, bo w weekend, także powinno tutaj raczej działać to na moją korzyść - punktowo, ale wolę dopytać 🙂

Pozdrawiam serdecznieZrzut ekranu 2023-10-15 010332.png

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

Alora-Hurtownia
#12 Orędownik#

Dodam tylko, że mam Pakiet Powitalny, który jest pozbawiony prowizji.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Alora-Hurtownia czy mogłabyś mi podać numery zamówień, których dotyczą te opłaty? Odpowiadając natomiast na 2 i 3 pytanie to nie, przygotowanie przesyłek w weekend nie wpływa negatywnie na Twoją jakość sprzedaży. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Alora-Hurtownia
#12 Orędownik#

Gdy wchodzę na 'Rozliczenia z Allegro' to ich nie ma. Jedynie to zamówienie widnieje. Reszta to prowizje z Allegro Wysyłam proporcjonalne do wartości zamówienia. Nie do końca rozumiem zakładki 'podsumowanie kosztów' :3

 f59c2560-6844-11ee-bbd6-1103d1757491
1.png

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Alora-Hurtownia to co widać na zrzucie to opłata za nadanie przesyłki, czyli rozliczenie z nami za dostawę, którą wybrał kupujący. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Alora-Hurtownia
#12 Orędownik#

Ok, ale jak to działa? Te 13,99 jest pobierane z mojego konta? Przesyłka jest z 'Wysyłam z Allegro', także powinnam zapłacić prowizję wedle tabeli - uwarunkowaną wielkością zamówienia prawda?

Pozdrawiam i spokojnego weekendu życzę 🙂

oznacz moderatorów

Alora-Hurtownia
#12 Orędownik#

Już rozumiem o co chodzi. Jest to paczka, która została zwrócona, bo jaśnie klientka stwierdziła, że jednak jej nie przyjmie 🙂
Rozumiem, że w takiej sytuacji całość zwrotu pokrywam ja jako sprzedająca? Zgłosić zwrot prowizji, czy poza tym coś jeszcze powinnam zrobić jako sprzedająca? Pierwszy raz mam taką sytuację.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Alora-Hurtownia Najlepiej skontaktuj się z klientką. Jeśli potwierdzi, że odstępuje od zakupu, zwróć jej pieniądze i wypełnij wniosek o zwrot prowizji.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Alora-Hurtownia
#12 Orędownik#

Zamówienie było pobraniowe. Do tego mam aktywny Pakiet Powitalny, także zwrotu i tak nie dostanę 😞

oznacz moderatorów

Alora-Hurtownia
#12 Orędownik#

Zrzut ekranu 2023-10-15 161739.png

oznacz moderatorów