Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam w zamówieniach zamówienia z "PŁATNOŚĆ ROZPOCZĘTA" już od 2 dni wisi ten status i nic się nie zmienia. Co mam zrobić z tym? Anulować czy czekać ?
Czekasz 7 dni. Jak klient nie wpłaci- allegro automatycznie anuluje zamówienie.
@AQUASYSTEMS Niestety czasem 14 dni, a w praktyce 15, bo system anuluje nieopłacone zamówienia dopiero w nocy po 7/14 dniach.
@ZooZwierzak zachęcam w takiej sytuacji, żeby skontaktować się z kupującym - być może, coś poszło nie tak z płatnością. W zależności od wybranej metody płatności, anulujemy automatycznie nieopłacone zamówienie w wyznaczonym czasie:
- 7 dni, jeżeli jest to szybka płatność np. karta, blik.
- 14 dni, jeśli klient wybrał płatność przelewem tradycyjnym