anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

"PŁATNOŚĆ ROZPOCZĘTA"

ZooZwierzak
#1 Nowicjusz#

Mam w zamówieniach zamówienia z "PŁATNOŚĆ ROZPOCZĘTA" już od 2 dni wisi ten status i nic się nie zmienia. Co mam zrobić z tym? Anulować czy czekać ?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

AQUASYSTEMS
#13 Ambasador#

Czekasz 7 dni. Jak klient nie wpłaci- allegro automatycznie anuluje zamówienie.

oznacz moderatorów

fox_paws
#14 Krzewiciel#

@AQUASYSTEMS Niestety czasem 14 dni, a w praktyce 15, bo system anuluje nieopłacone zamówienia dopiero w nocy po 7/14 dniach.

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@ZooZwierzak zachęcam w takiej sytuacji, żeby skontaktować się z kupującym - być może, coś poszło nie tak z płatnością. W zależności od wybranej metody płatności, anulujemy automatycznie nieopłacone zamówienie w wyznaczonym czasie: 

- 7 dni, jeżeli jest to szybka płatność np. karta, blik. 
- 14 dni, jeśli klient wybrał płatność przelewem tradycyjnym 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów