
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przy zamówieniu przechodzę do NADAJ PRZESYŁKĘ i dalej wypełniam wszystkie dostępne pola, ale kiedy robię ZAPISZ wyskakuje mi komunikat " Błąd przetwarzania Pole nie może być puste" i kiedy przewijam arkusz na samej górze pojawił się napis "Pole nie może być puste" powyżej Użytkownika, Przedmiotu i Metody Dostawy.
Dodam, że zamawiający wybrał metodę dostawy Kurier Pocztex.
Proszę o pomoc

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzięki @LEW433 ! Problemem był przecinek wpisany w polu ulicy. Po korekcie przeszło bez problemów.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
za kazdym razem wyskakuje blad :
Błąd przetwarzania
Pole nie może być puste
i nic wiecej , moge prosic o pomoc?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Możliwe że problem tkwi w adresie, sprawdź przecinki spacje itd.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
sprawdzilem juz i podam co bylo bledem : w adresie bylo tak - nazwa ulicy potem spacja numer i znowu spacja , wywalilem spacje pomiedzy numerami i poszlo , dzieki za podpowiedz 🙂 pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie można nadać paczki, pojawia się napis to pole nie może być puste, co zrobić?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sprawdź czy czasem gdzieś nie brakuje spacji w danych adresowych odbiorcy.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wszystkie pola są uzupełnione, 4 inne przesyłki się zarejestrowały, a tej jednej nie mogę. W czym leży problem?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ImperiumKIockow sprawdź proszę czy podany jest numer budynku w adresie kupującego oraz czy spacje są właściwe. Jeśli to nie rozwiąże problemu, podaj proszę numer zamówienia, przy którym taki komunikat się pojawia.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam mam ten sam problem...
Tylko u mnie jest brak spacji w kodzie pocztowym odbiorcy (DPD pickup) i nie mogę go zmienić (uzupełnia się automatycznie). Proszę o pomoc 🙏

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ApiiFlor_PF jeśli nadajesz przez Wysyłam z Allegro to kod pocztowy odbiorcy również możesz poprawić.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
mam ten sam problem, wszystko uzupełnione a podaje info że pole jest puste

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie w narzędziu WZA pomogło dodanie spacji pomiędzy nazwą ulicy a numerem.
Czyli np. jest wpisane Sosnowa11 a po zmianie na Sosnowa 11 puściło dalej.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
adres odbioru osobistego tak mogę zmienić, ale adresu który automatycznie się uzupełnia z listy pickup niestety nie...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję, w moim przypadku, rzeczywiście klient nie zrobił spacji pomiędzy nazwą ulicy, a jej numerem. Pozdrawiam

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja miałem taki problem i jestem zbulwersowany, że taki poważny portal jak Allegro ma tak źle przeprowadzoną weryfikację swoich użytkowników. TO nie moja sprawa, że wasze filtry przepuściły takie konto w którym nie podało się numeru budynku! mało tego zamiast pisać komunikat, proszę o uzupełnienie przez nasze niechlujstwo numeru domu od klienta to pisze błąd przetwarzania i ani podkreślenia o które pole chodzi ani nic?!, kombinuj teraz i szukaj o co chodzi.. albo jak przez inpost wysyłam paczki i jak nie mam kasy np wrzuconej na koncie inpostu to też, same błędy zamiast napisać brak środków na koncie czy coś to jakieś dziwne błędy ! i dzwonić jak ten głupi ciu.. a in post ze to nie ich wina a Wy ze to nie Wasza wina ze jednak tamci coś nie tak, no szlak trafia, pół dnia poszło, tragedia chyba macie informatyków z doskoku.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No właśnie u mnie to samo wyszło... Szlak mnie trafił. Wysyłka do punktu odbioru, a w adresie kupującego była podana sama ulica bez nr. Spacje jeszcze zrozumiem, ale tego to się nie spodziewałam;)

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Podpinam się pod pytanie - taki sam problem tylko z Allegro One Box

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@smart-sklep24 Cześć. Którego konkretnie zamówienia dotyczy to zgłoszenie? Czy wszystkie pola są uzupełnione? Sprawdź proszę, czy między danymi klienta (imię, nazwisko, adres) są dodane spacje, a jeśli nie, dodaj je ręcznie.