Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedawca nie chce uwzględnić reklamacji plecaka po próbie naprawy. Plecak po 8 miesiącach rozdarł się materiał. Próbowałem go zszyć niestety materiał nadal się przeciera a sprzedający nie chce uwzględnić reklamacji. Co zrobić
Ma takie prawo, nie powinno się samemu naprawiać, odrzucił reklamację> zostaje Ci sąd.
Nie powinieneś naprawiać na własną rękę tylko od razu składać reklamację ,naprawiając samemu łamiesz zasady reklamacji.
Rozumiem. Tyle tylko że uszkodzenia materiału postępują w innych miejscach niż w tych które musiałem zszyć. Czy zatem pomimo tego reklamacja nie obowiązuje
@Rafaelle nie , . Jeśli w okresie gwarancji / rękojmi przedmiot przestaje / przestał spełniać swoją funkcję należy o tym niezwłocznie poinformować sprzedawcę / gwaranta , wszelkie próby samodzielnej naprawy bez zgody gwaranta / sprzedawcy mogą skutkować utratą gwarancji / rękojmii .
Możesz spróbować zgłosić reklamację z tytułu gwarancji. Niektórzy producenci dają gwarancję na wszystko (ja tak mam na swój plecak). Jednakże musisz samemu sprawdzić warunki gwarancji i poszukać kontaktu do wsparcia technicznego.