Reklamacją po próbie naprawy

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sprzedawca nie chce uwzględnić reklamacji plecaka po próbie naprawy. Plecak po 8 miesiącach rozdarł się materiał. Próbowałem go zszyć niestety materiał nadal się przeciera a sprzedający nie chce uwzględnić reklamacji. Co zrobić
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ma takie prawo, nie powinno się samemu naprawiać, odrzucił reklamację> zostaje Ci sąd.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie powinieneś naprawiać na własną rękę tylko od razu składać reklamację ,naprawiając samemu łamiesz zasady reklamacji.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Rozumiem. Tyle tylko że uszkodzenia materiału postępują w innych miejscach niż w tych które musiałem zszyć. Czy zatem pomimo tego reklamacja nie obowiązuje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Rafaelle nie , . Jeśli w okresie gwarancji / rękojmi przedmiot przestaje / przestał spełniać swoją funkcję należy o tym niezwłocznie poinformować sprzedawcę / gwaranta , wszelkie próby samodzielnej naprawy bez zgody gwaranta / sprzedawcy mogą skutkować utratą gwarancji / rękojmii .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Możesz spróbować zgłosić reklamację z tytułu gwarancji. Niektórzy producenci dają gwarancję na wszystko (ja tak mam na swój plecak). Jednakże musisz samemu sprawdzić warunki gwarancji i poszukać kontaktu do wsparcia technicznego.