Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, w sierpniu klientka chciała zareklamować zakupiony towar. Poprosiliśmy w widomowsci o odesłanie produktu i opisanie co się dzieje, także informowaliśmy telefonicznie ją. W dniu dzisiejszym ponownie skontaktowała się z nami po dane do odesłania towaru. Ja rozumiem że może coś się popsuć i nie uchylamy się od reklamacji ale nie mogę nigdzie doczytać informacji czy klient ma jakiś czas na odesłanie towaru po zgłoszeniu reklamacji? Nawet nie zostało nam przedstawione co się dzieje z produktem.
@stregha Zgłoszenie reklamacji jest wtedy, gdy klient wyśle opis wad i przedstawi swoje żądania, na przykład naprawa, wymiana, zwrot kosztów. Jeśli jeszcze tego nie zrobił, żaden termin nie biegnie. Gdy zgłosi reklamację, sprzedający ma 14 dni na ustosunkowanie się do niej.
Dziękuję