Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
z racji tego że zareklamowaliśmy ponad 600 przesyłek smart formatu 2XL chcielibyśmy dowiedzieć się ile finalnie powinno zwrócić Nam allegro. Każda złożona przez Nas reklamacja ma kwotę roszczenia 23,98zł gdyż tak wynikało z umowy którą mamy bezpośrednio z Pocztą Polską (Podstawowa cena x 2).
Zwroty z pozytywnie rozpatrzonych reklamacji, dotyczących przesyłek poza smart na umowie własnej zaczęły już trafiać na Nasze konto bankowe w wysokości 23,98zł.
Natomiast dziś w rozliczeniach allegro pojawił się zwrot z reklamacji (wysyłka smart) w wysokości 5,49zł, stąd moje pytanie gdzie pozostałe 18,49zł?? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@wojciechtomczuk jeśli były to przesyłki smart to nie płaciłeś całości tylko dopłatę .
@wojciechtomczuk widzę, że doradca już zajmuję się tą sprawą. Temat jest weryfikowany.
Dalej czekam na zwrot 11637,62zł za 535 uznanych reklamacji. Proszę o interwencję w tej sprawie.
Zgłoś formalną skargę do UKE, powinno to przyspieszyć sprawę.
@pecela Czemu do Urzędu Komunikacji Elektronicznej?
Bo rynek pocztowy i kurierski jest nadzorowany właśnie przez UKE (dokładnie to przez Departament Rynku Pocztowego).
Dobrze wiedzieć, ja ich tylko męczę niezamówinymi ofertami handlowymi które dostaję na maila 😂
Wracając po długim czasie do tematu, allegro zwróciło Nam kwotę 2483,81zł pomimo tego że łączna kwota reklamacji wynosiła 11637,62zł. Przywłaszczyli sobie 9 153.81zł. Złożyłem prośbę o podanie podstawy prawnej lub regulaminowej, na której oparto rozliczenie, i dostałem taką odpowiedź:
Dobry wieczór,
dziękuję za cierpliwość.
Nie mamy zapisu na opisaną sytuację w regulaminie, jest to wewnętrzna procedura.
Nasze procedury są wynikiem decyzji biznesowych, nie muszą wynikać wprost z przepisów prawa.
Przesyłka ostatecznie dotarła do klienta, więc wyższy zwrot niż tylko koszt nadania byłby niezasadny.
W moich oczach to chyba jakiś żart, rocznie generujemy 300tys zł prowizji wobec Allegro a Oni przy tak błahej sprawie robią sprzedawcy pod górę...
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Zgłoś sprawę do UKE. Wysokość odszkodowanie za opóźnienie w doręczeniu przesyłki z gwarantowanym terminem doręczenia określa art 88 ust 4 pkt 4 ustawy prawo pocztowe. Ustawa pozwala przewoźnikowi co najwyższej dać w regulaminie korzystniejsze odszkodowanie.