Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
jak wygląda sprawa reklamacji przesyłek w UPS gdy wysyłka była poprzez Allegro?
UPS zagubił paczkę, zwróciłem wpłatę Kupującemu, ale nie wiem co dalej.
Na infolinii nie mogę uzyskać żadnych informacji ponieważ nadawcą jest Allegro.
Z tego co widzę w statusie przesyłki jest informacja o reklamacji.
Czy mam podejmować jakieś kroki?
Czy otrzymam jakąkolwiek informację o pozytywnym/negatywnym rozpatrzeniu reklamacji?
I w jaki sposób zostaną zwrócone pieniądze?
Jeżeli ktoś się w tej sprawie orientuje to będę wdzięczny za informacje.
@musashi2007 Reklamację złóż pisemnie, nie telefonicznie. Aby reklamacja była skuteczna, musisz dołączyć upoważnienie od Allegro. Tu masz instrukcję; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/prawa-i-obowiazki-sprzedajacego/reklamacja-w-przypadku-pr...
A czy jest gdzieś jakiś formularz reklamacyjny i adres, na który to wysłać?
Tylko UPS'a nie ma w tej ściądze od Allegro :).
Próbowałem złożyć reklamację na stronie UPS, ale się nie da, a na infolinii odsyłają mnie do Allegro. Normalnie absurd jakiś.
@musashi2007 dlaczego nie możesz złożyć reklamacji na tej stronie? Jaki komunikat się pojawia, gdy próbujesz to zrobić?
Podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy ten problem.
Treść komunikatu:
"
Niestety Twój numer konta nie jest powiązany z profilem UPS.com.Aby to naprawić, zaznacz „Opcje płatności” w prawym górnym rogu. Następnie zaznacz „Istniejące konto” z menu rozwijalnego „Dodaj metodę płatności”. Na końcu zaznacz „Dodaj” i podążaj za krokami, by dodać numer konta, lub kliknij tutaj.
Jeśli jesteś użytkownikiem CampusShip lub Quantum View, skontaktuj się z przedstawicielem handlowym, by dodać numer(y) konta. [UPS:E024]
Numer monitorowania UPS
1Z8332YF6899274368
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt z Biurem obsługi klienta UPS: +48 22 489 48 77."
Kiedy klikam na link i wypełniam formularz wyskakuje:
@musashi2007 rozumiem Twoją frustrację związaną z odsyłaniem z UPS do Allegro i z powrotem, ale sprawę, którą opisałeś powyżej musiałbyś wyjaśnić z nimi. W przypadku reklamacji przesyłek nadanych z tym przewoźnikiem należy pobarać pełnomocnictwo tutaj, a samą reklamację zgłosić do UPS.
Pisałeś, że w statusie jest informacja o reklamacji, chętnie to sprawdzę, bo być może reklamacja została już złożone ala potrzebuję numer zamówienia i byłabym wdzięczna gdybyś podał jeszcze datę zakupu - to ułatwi szukanie 🙂
Byłbym wdzięczny gdyby mogła Pani sprawdzić.
Nr zamówienia: 3f789403-2f87-11ec-bef4-f51794391d97
Data sprzedaży: 17 paź 2021, 22:19
Gdzieś widocznie robię coś źle, ale nie mam bladego pojęcia co 🙂
Pozdrawiam,
Krzysztof [edycja]
@musashi2007, zweryfikuję to. 🙂
Bardzo dziękuję za "pomoc" :)))
@musashi2007, bardzo Cię przepraszam za czas oczekiwania na odpowiedź - przypomniałam się w tej sprawie.
@musashi2007, wracam z odpowiedzią - niestety w tej sprawie mogę zaproponować Ci jedynie złożenie nowej reklamacji przez ten formularz. Wówczas jako Allegro złożymy ją w Twoim imieniu.
Witam, mam z kurierem UPS - Reklamacja przesyłki "Allegro Kurier UPS". Klient zamówił u mnie buty z usługą "Allegro Kurier UPS". Adres dostawy był do sklepu (tak tłumaczy kupujący) który jest otwarty w godzinach rzekomej dostawy przez UPS - klient twierdzi że kuriera nie było - tylko od razu zawiózł paczkę do punktu odb UPS. Punkt dzisiaj jest zamknięty a w UPS nie da się nic wyjaśnić. W załączeniu nr przesyłki: UPS 1Z1WR3326861640701.
w załączeniu również korespondencja klienta:
Najgorsze że zero informacji od kuriera gdzie co i jak. Gdybym nie zerknęła na allegro i do Was nie napisał to paczka pewnie by wróciła, jutro odbiorę jak w ogóle będzie ten punkt czynny. Pozdrawiam
Witam
To są jakieś żarty, kurier zostało sobie w jakimś zapyziałym punkcie który jest nie czynny w weekendy, a ja potrzebowałem te obuwie na dziś i jutro. Uważam że powinny być wyciągnięte konsekwencje wobec tego dostawcy, bo ja przez jego lenistwo tracę czas, który jest dla mnie najcenniejszy. W każdym razie chce być poinformowany o konsekwencjach dla tego lenistwa.
Pozdrawiam.
P.S. Opinię wystawie po załatwieniu sprawy z tym "nędznym " dostawcą