anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja przesyłki Allegro UPS

musashi2007
#13 Ambasador#

Witam,
jak wygląda sprawa reklamacji przesyłek w UPS gdy wysyłka była poprzez Allegro?
UPS zagubił paczkę, zwróciłem wpłatę Kupującemu, ale nie wiem co dalej.
Na infolinii nie mogę uzyskać żadnych informacji ponieważ nadawcą jest Allegro.
Z tego co widzę w statusie przesyłki jest informacja o reklamacji. 
Czy mam podejmować jakieś kroki?
Czy otrzymam jakąkolwiek informację o pozytywnym/negatywnym rozpatrzeniu reklamacji?
I w jaki sposób zostaną zwrócone pieniądze?
Jeżeli ktoś się w tej sprawie orientuje to będę wdzięczny za informacje.
 

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

xyz96
#21 Demiurg#

@musashi2007 Reklamację złóż pisemnie, nie telefonicznie. Aby reklamacja była skuteczna, musisz dołączyć upoważnienie od Allegro. Tu masz instrukcję; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/prawa-i-obowiazki-sprzedajacego/reklamacja-w-przypadku-pr...

oznacz moderatorów

musashi2007
#13 Ambasador#

A czy jest gdzieś jakiś formularz reklamacyjny i adres, na który to wysłać?
Tylko UPS'a nie ma w tej ściądze od Allegro :).
Próbowałem złożyć reklamację na stronie UPS, ale się nie da, a na infolinii odsyłają mnie do Allegro. Normalnie absurd jakiś.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@musashi2007 dlaczego nie możesz złożyć reklamacji na tej stronie? Jaki komunikat się pojawia, gdy próbujesz to zrobić? 
Podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy ten problem.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

musashi2007
#13 Ambasador#

Treść komunikatu:
"

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@musashi2007 rozumiem Twoją frustrację związaną z odsyłaniem z UPS do Allegro i z powrotem, ale sprawę, którą opisałeś powyżej musiałbyś wyjaśnić z nimi. W przypadku reklamacji przesyłek nadanych z tym przewoźnikiem należy pobarać pełnomocnictwo tutaj, a samą reklamację zgłosić do UPS. 
Pisałeś, że w statusie jest informacja o reklamacji, chętnie to sprawdzę, bo być może reklamacja została już złożone ala potrzebuję numer zamówienia i byłabym wdzięczna gdybyś podał jeszcze datę zakupu - to ułatwi szukanie 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

musashi2007
#13 Ambasador#

Byłbym wdzięczny gdyby mogła Pani sprawdzić.
Nr zamówienia: 3f789403-2f87-11ec-bef4-f51794391d97
Data sprzedaży: 17 paź 2021, 22:19
Gdzieś widocznie robię coś źle, ale nie mam bladego pojęcia co 🙂
Pozdrawiam,
Krzysztof [edycja]

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@musashi2007, zweryfikuję to. 🙂 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

musashi2007
#13 Ambasador#

Bardzo dziękuję za "pomoc" :)))

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@musashi2007, bardzo Cię przepraszam za czas oczekiwania na odpowiedź - przypomniałam się w tej sprawie.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@musashi2007, wracam z odpowiedzią - niestety w tej sprawie mogę zaproponować Ci jedynie złożenie nowej reklamacji przez ten formularz. Wówczas jako Allegro złożymy ją w Twoim imieniu.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

belona67
#9 Pomysłodawca#

Witam, mam z kurierem UPS - Reklamacja przesyłki "Allegro Kurier UPS". Klient zamówił u mnie buty z usługą "Allegro Kurier UPS". Adres dostawy był do sklepu (tak tłumaczy kupujący) który jest otwarty w godzinach rzekomej dostawy przez UPS - klient twierdzi że kuriera nie było - tylko od razu zawiózł paczkę do punktu odb UPS. Punkt dzisiaj jest zamknięty a w UPS nie da się nic wyjaśnić. W załączeniu nr przesyłki: UPS 1Z1WR3326861640701.

w załączeniu również korespondencja klienta:

Najgorsze że zero informacji od kuriera gdzie co i jak. Gdybym nie zerknęła na allegro i do Was nie napisał to paczka pewnie by wróciła, jutro odbiorę jak w ogóle będzie ten punkt czynny. Pozdrawiam

Witam

To są jakieś żarty, kurier zostało sobie w jakimś zapyziałym punkcie który jest nie czynny w weekendy, a ja potrzebowałem te obuwie na dziś i jutro. Uważam że powinny być wyciągnięte konsekwencje wobec tego dostawcy, bo ja przez jego lenistwo tracę czas, który jest dla mnie najcenniejszy. W każdym razie chce być poinformowany o konsekwencjach dla tego lenistwa.

Pozdrawiam.

P.S. Opinię wystawie po załatwieniu sprawy z tym "nędznym " dostawcą

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@belona67 Proszę, napisz do nas w tej sprawie przez formularz. Nasi doradcy będą mogli skontaktować się z przewoźnikiem, aby wyjaśnić tę sytuację. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów