Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć!
Mam pewien problem. Klientka napisała do mnie, że plecak zakupiony u mnie w grudniu po 1 dniu używania w szkole jest uszkodzony. Klientka chce towar reklamować ale nie ma możliwości wygenerowania kodu wysyłki paczki przez paczkomat. Prosiłbym o instrukcję jak ją poprowadzić, żeby dostała kod wysyłki i mogła odesłać towar paczkomatem.
Przyznam szczerze, że 1 raz zdarzyła mi się reklamacja z powodu uszkodzenia towaru i nie do końca orientuję się jak panią pokierować.
Z góry dzięki za szybką odpowiedź
Jeśli minęło 14 dni od otrzymania towaru nie wygeneruje kodu. Musi odesłać w ramach reklamacji na Twój koszt. Takie są przepisy - przy zasadnej reklamacji sprzedawca pokrywa koszt odesłania towaru.
@Armedion musi wysłać na swój koszt, a Ty, jeśli uznasz reklamację musisz zwrócić jej koszt przesyłki 🙂
Fatalna sprawa...no nic dzięki za pomoc 😄