anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja towaru a paczka inpost

MAMY ROZWIĄZANIE!
Armedion
#7 Wielbiciel#

Cześć!

Mam pewien problem. Klientka napisała do mnie, że plecak zakupiony u mnie w grudniu po 1 dniu używania w szkole jest uszkodzony. Klientka chce towar reklamować ale nie ma możliwości wygenerowania kodu wysyłki paczki przez paczkomat. Prosiłbym o instrukcję jak ją poprowadzić, żeby dostała kod wysyłki i mogła odesłać towar paczkomatem.

Przyznam szczerze, że 1 raz zdarzyła mi się reklamacja z powodu uszkodzenia towaru i nie do końca orientuję się jak panią pokierować.

 

Z góry dzięki za szybką odpowiedź

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
xyz96
#21 Demiurg#

Jeśli minęło 14 dni od otrzymania towaru nie wygeneruje kodu. Musi odesłać w ramach reklamacji na Twój koszt. Takie są przepisy - przy zasadnej reklamacji sprzedawca pokrywa koszt odesłania towaru.

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@Armedion musi wysłać na swój koszt, a Ty, jeśli uznasz reklamację musisz zwrócić jej koszt przesyłki 🙂 

oznacz moderatorów
Armedion
#7 Wielbiciel#

Fatalna sprawa...no nic dzięki za pomoc 😄

oznacz moderatorów