Reklamacja

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie otrzymałem towaru a mam rozpatrzeć reklamacje. Na jakiej podstawie mam to zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Odpisz że odrzucasz, chcesz żeby odesłał ci towar. Pamiętaj że masz 14 dni nawet jak nie masz towaru.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Dejw0_
Możesz (nie musisz) uznać reklamację bez otrzymania towaru (w przypadku uznanej reklamacji Sprzedawca ponosi również koszt odesłania więc w niektórych przypadkach może być to ekonomicznie uzasadnione)
Masz jednak prawo żądać dostarczenia reklamowanej rzeczy, a w przypadku niedostarczenia jej przez Reklamującego - masz podstawę aby taką reklamację oddalić (np. z braku możliwości jej rzetelnego rozpatrzenia)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Dejw0_ Musisz rozpatrzyć reklamację w ciągu 14 dni nawet wtedy, gdy nie otrzymałeś towaru. Możesz ją uznać lub odrzucić. Jeśli nie rozpatrzysz reklamacji w tym czasie, będzie ona uznana z mocy prawa - dotyczy sprzedaży konsumenckiej.