anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja

Client:108789314
#1 Nowicjusz#

Czesc mam pytanie

Jak rozwiazujecie tematy przeciągajacych sie reklamacji?

Wedlug prawa jest to 14 dni od momentu zgloszenia sprawy, jednak towar zazwyczaj musi do nas dotrzec a my wysylamy go do producenta, ktory nie jest w stanie w dwa dni dac decyzji. 

Czy da sie jakos wydluzyc termin reklamacji ze wzgledu na brak mozliwosci zidentyfikowania usterki w tak krotkim terminie? 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Sprawa jest dość jednoznaczna, uznajesz albo nie i to masz niestety 14dni, żądasz odesłania i czekasz, nie odeślesz odrzucasz odeśle to musisz podjąć decyzję, jak wygląda że kupujący ma rację to uznajesz i wówczas odsyłasz do naprawy. Może jakieś inne lepsze rozwiązania, zawsze warto poznać- czekamy.🤗

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Client:108789314 jeśli założy ci dyskusję to termin leci od chwili założenia i napisania że zgłosił reklamację. Jeśli zgłasza ci reklamację przez wiadomość przez allegro to ty wysyłasz mu formularz reklamacyjny w którym napisz *że reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14dni od doręczenia przesyłki reklamacyjnej. Piszesz kupującemu by przesłał z towarem reklamacyjnym w paczce formularz wypełniony i podpisany jak ci to podpisze to masz prawny dowód że zaakceptował termin rozpatrzenia reklamacji w 14dni od chwili odesłania towaru

oznacz moderatorów