Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czesc mam pytanie
Jak rozwiazujecie tematy przeciągajacych sie reklamacji?
Wedlug prawa jest to 14 dni od momentu zgloszenia sprawy, jednak towar zazwyczaj musi do nas dotrzec a my wysylamy go do producenta, ktory nie jest w stanie w dwa dni dac decyzji.
Czy da sie jakos wydluzyc termin reklamacji ze wzgledu na brak mozliwosci zidentyfikowania usterki w tak krotkim terminie?
Sprawa jest dość jednoznaczna, uznajesz albo nie i to masz niestety 14dni, żądasz odesłania i czekasz, nie odeślesz odrzucasz odeśle to musisz podjąć decyzję, jak wygląda że kupujący ma rację to uznajesz i wówczas odsyłasz do naprawy. Może jakieś inne lepsze rozwiązania, zawsze warto poznać- czekamy.🤗
@Client:108789314 jeśli założy ci dyskusję to termin leci od chwili założenia i napisania że zgłosił reklamację. Jeśli zgłasza ci reklamację przez wiadomość przez allegro to ty wysyłasz mu formularz reklamacyjny w którym napisz *że reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14dni od doręczenia przesyłki reklamacyjnej. Piszesz kupującemu by przesłał z towarem reklamacyjnym w paczce formularz wypełniony i podpisany jak ci to podpisze to masz prawny dowód że zaakceptował termin rozpatrzenia reklamacji w 14dni od chwili odesłania towaru