Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient złożył 14 dni temu reklamację na etui które kupił 8 miesięcy temu, po czym nie odesłała go, mimo iż ją informowałem, chciała na mój koszt. Wystąpił do allegro po zwrot kasy z Allegro Protect. Jak miałem rozpatrzyć jej tą reklamację?? Przecież to jest chore... 😕
@raf-comp masz 14 dni na odpowiedź na reklamację, nawet jak nie odeśle musisz odpowiedzieć i odrzucić z powodu braku odesłania, nauczka na przyszłość 😄 A do podusi polecam UK 🙂
Art. 7a. 1. Jeżeli przepisy odrębne nie stanowią inaczej, przedsiębiorca jest
obowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację konsumenta w terminie 14 dni od dnia
jej otrzymania.
2. Jeżeli przedsiębiorca nie udzielił odpowiedzi na reklamację w terminie, o
którym mowa w ust. 1, uważa się, że uznał reklamację.
3. Odpowiedź na reklamację przedsiębiorca przekazuje konsumentowi na
papierze lub innym trwałym nośniku.
Odpowiedziałem jej że proszę odesłać towar w innym przypadku reklamacja zostaje odrzucona.
@raf-comp i co nie odesłała, więc trzeba było 14 dnia odrzucić reklamację 😄 Pewnie zapomniałeś i teraz dostanie kasę z protect a Tobie doliczą do salda 😞
Allegro Protect działa od 14 do 180 dni a 10 miesiecy to chyba jest więcej niż 6 miesięcy. Czy moja matematyka jest kiepska na poziomie podstawówki.
@raf-comp protect teraz trwa 2 lata 😞
@raf-comp A akie znaczenie kiedy kupul, ma 24miesiace na reklamację, skalda ja po 8m-ach a Ty masz 14dni na rozpatrzenie jej od chwil złożenia, nie rozpatrzyłeś kupujący skalda wniosek do AP( działa 2lata) i otrzymuje i teraz zapewne zostaniesz obciążany kosztami rekompensaty.
@raf-comp I dostanie, masz 14dni na odpowiedź na rozpatrzenie reklamacji, nie odsyła to w 14dni piszesz że z powodu braku odesłania odrzucasz reklamację.