Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam taki problem z aktywacja wypłat na konto revolut.
Przy próbie wysłania przelewu w euro z konta LT XXXX revolut automatycznie wysyła z rachunku technicznego w PLN i przewalutowuje.
Co zrobić w takiej sytuacji ?
@agaffairl dziękuję za wiadomość e-mail! 🙂
Prześlij proszę jeszcze gotowe potwierdzenie przelewu (na przesłanym zrzucie widać przycisk przy "Potwierdzenie" - "Pobierz"). Nie jestem w stanie odpowiedzieć ile to potrwa, ponieważ nie jest to standardowa weryfikacja, musimy skonsultować z operatorem czy mogą to zatwierdzić.
Mogę jedynie obiecać, że gdy tylko (po wysłaniu przez Ciebie potwierdzenia) otrzymamy odpowiedź od operatora, dam znać!
@agaffairl dziękuję za e-mail i miłe słowa 😊
Przesłaliśmy potwierdzenie, chociaż płatność jest jeszcze w toku, do operatora. Gdy tylko otrzymamy odpowiedź, dam znać w tym wątku. Miłego wieczoru!
@agaffairl przepraszam, że to tyle trwa. Nie otrzymaliśmy jeszcze odpowiedzi i już przypomniałam się w tej sprawie, gdy tylko otrzymam informacje, dam znać!
@agaffairl ok, wracam z informacjami. Operator będzie mógł zatwierdzić przelew, ale najpierw zmień proszę adres banku w tej zakładce.
Podałaś tam swój adres i to powoduje problem. Wpisz tam proszę:
Nazwa banku: Revolut Bank UAB
Adres banku: 2 Dublin Landings, North Dock, Dublin
Kraj banku: Irlandia
Daj proszę znać, gdy zmienisz adres 🙂
Dziękuję bardzo 🤗
Właśnie dokonałam zmian
@agaffairl ok, dziekuję za informację, ale jeszcze trzeba tam poprawić, bo w adresie jest teraz:
Revolut Bank UAB Adres banku: 2 Dublin Landings, North Dock, D01 V4A3 Dublin.
Tego zwrotu "adres banku" i "Revolut Bank UAB" nie powinno być w adresie.
Wiem, że to się może wydawać nieznaczące, ale operator może odrzucić weryfikację, a nie ma sensu dłużej czekać, więc jakbyś mogła jeszcze to poprawić, będzie super 🙂
Oczywiście 😊nie ma problemu .
Już zmieniłam.
Mam nadzieję że teraz wszystko będzie poprawnie,
W razie pytań proszę do mnie pisać
Dziękuję bardzo 🤗
Pozdrawiam
@agaffairl super, teraz powinno przejść 🙂 Działam już w tej sprawie i dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź.
@agaffairl Cześć, przepraszam, że tyle czekałaś, ale już wracam do Ciebie z odpowiedzią w imieniu Moniki. Wypłaty są już aktywowane. 🙂 Dzięki za cierpliwość!
Dobry wieczór 🌸 czy jest w stanie Pani również i mi pomóc w weryfikacji konta ? Wydaje mi się, że wszystko wykonałam poprawnie, weryfikacja cały czas jest w toku, czy mogę zrobić coś w celu usprawnienia weryfikacji ?
Cześć, @MinisterstwoKawy. Widzę, że sprawa jest już rozpatrywana w korespondencji 44768986. W mailu przekażemy Ci odpowiedź od operatora płatności.