Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć.
Czy to nie dziwne, że mam ustawiony czas wysyłki na 2 dni, klient kupił przedmiot w piątek późnym wieczorem, a pokazuje mi w zamówieniach, że czas na wysłanie mam do dzisiaj do 23:59?? Wtf?? Po to ustawiłem 2 dni, żeby mieć czas na wysyłkę a zaraz znowu dostanę po łapkach za spóźnioną wysyłkę.... Czas powinien być liczony od dnia roboczego, czyli dzisiaj, i do jutra do 23:59 powinienem mieć czas na wysyłkę, czyli te deklarowane 2 dni. Przecież hurtownie, przynajmniej te, z którymi współpracuję, nie działają w weekendy, a allegro widocznie naliczyło sobie, nie wiem, sobotę jako jeden z tych 2 dni na wysyłkę.... Jakiś totalny absurd... Prosiłbym o wyjaśnienie, bo albo wkradł się jakiś błąd, albo ja czegoś nie rozumiem, chociaż na chłopski rozum to jest logiczne, że powinien być czas liczony od poniedziałku (bo w piątek już nic o tej godzinie nie załatwię a w weekend tym bardziej), albo allegro to nie interesuje, że nie wszyscy pracują w weekendy.
@SUPPLIFY przewidywany czas dostawy jest liczony na podstawie Twoich deklaracji, ale też historycznie realizowanych przesyłek. Jeśli w przeszłości wysyłałeś paczki wcześniej niż deklarowałeś, mechanizm bierze to pod uwagę. Dla pewności sprawdzę tę sytuację, ale podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy sprawa.
@_HolaOla_ tu nie ma co sprawdzać, tak działają te wasze algorytmy, ja też mam dwa dni, klient kupił w niedzielę, a według algorytmów mam wysłać dziś😉
@SUPPLIFY nie przejmuj się, punktów Ci nie zabiorą, ale od klienta możesz dostać negatywa, bo on miał napisane, że we wtorek będzie u niego
Pewnie tak będzie... Masakra.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam
to u mnie jeszcze lepiej deklarowany czas wysyłki 3 dni, a klient kupił o 6 rano wysyłka do końca dnia wymyślona przez allegro !!! Czy w allegro jakoś inaczej się doby liczy czy co?? a potem odejmujecie te swoje punkty od statystyk.
nie pozdrawiam
@marek_s50 czas na wysłanie, to sugerowany przez nas czas (liczony na podstawie Twoich deklaracji, ale też historycznie realizowanych przesyłek - tak jak to wyjaśniła @_HolaOla_). Dla tego zamówienia, w jakości Twojej sprzedaży bierzemy pod uwagę deklarowany czas wysyłki, czyli do 31 października.
To jeśli jeden produkt mam wysyłkę w 2 dni a drugi w 1 dzień (większość) to ten z wysyłką 2 dni będzie z automatu miał krótszy czas na wysyłkę niż powinien. Tak to nie powinno wyglądać ale tak widocznie jest..
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Wszystko ładnie pięknie, ale klient dostaje informację że towar będzie u niego jutro, a nie za trzy dni, i to do nas dzwoni z pretensjami.
@marek_s50 zapomniałeś jeszcze wspomnieć, że klient otrzymuje maila o OPÓŹNIONEJ wysyłce, pomimo twojej deklaracji wysyłki w ciągu dwóch dni. I jak myślisz, czy w tym mailu jest gdziekolwiek informacja, że opóźnienie wynika z błędu algorytmu allegro?
Niestety ale Allegro tak działa, dla klienta będą pokazywać błędny czas wysyłki byleby tylko zachęcić do zakupu i zgarnąć prowizję. Tobie powiedzą że przecież Ci się to nie liczy do jakości sprzedaży więc wszystko jest w porządku.
Natomiast kiedy dostaniesz negatywa za opóźnienie wysyłki w którym klient Cię obsmaruje to dadzą ci tylko znać że jest to "subiektywna opinia klienta" i nie mogą jej usunąć. Ale na duże szczęście sprzedawców możesz odpowiedzieć klientowi na opinię negatywną - co z tego że nic to nie zmieni, trzeba się cieszyć że dali Ci taką możliwość.
Ile razy takim klientom trzeba było wypłacić jakąś pieniężną rekompensatę żeby nie wystawili opinii negatywnej i sprzedaż całkowicie nie poleciała.
@donklampo89 nie liczymy tego w ten sposób. Uwzględniamy tutaj zarówno czas wysyłki deklarowany w ofertach oraz rzeczywisty czas wysyłki (dane historyczne). Dodatkowo bierzemy pod uwagę średni czas dostawy danego przewoźnika. Także dla każdego przewoźnika przewidywany czas dostawy może być inny. Wszystkie informacje o tym, jak liczymy przewidywany czas dostawy - znajdziesz w tym artykule.
@marek_s50 klientowi wyświetlamy przewidywany czas dostawy, na podstawie Twoich wcześniejszych realizacji zamówień oraz średniego czasu dostawy danego przewoźnika. Informujemy, że jest to przewidywany czas, a informację o Twojej deklaracji kupujący znajdzie na stronie oferty, w zakłdace "dostawa".
Jeśli wysyłasz przesyłki szybciej niż deklarujesz i nie chcesz, abyśmy uwzględniali to w przewidywanym czasie dostawy, to możesz skorzystać z opcji "wyłącz dostawy szybsze niż moja deklaracja" (ważne jest to, że działa to tylko dla ofert, gdzie deklarujesz wysyłkę w 2 i 3 dni). Tutaj znajdziesz więcej szczegółów, o tej opcji.
""wyłącz dostawy szybsze niż moja deklaracja" (ważne jest to, że działa to tylko dla ofert, gdzie deklarujesz wysyłkę w 2 i 3 dni)." zdajecie sobie sprawę, że wtedy sugerowane czasy dostaw w przypadku ustawienia "2 dni" są bardzo zawyżone? Dla takich ofert często pokazuje, że dostawa nastąpi dopiero za 4 dni.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Słuszna uwaga @kovek , a to wpływa negatywnie na sprzedaż.
Potraficie zrobić europiejski portal sprzedażowy, a nie potraficie napisać prostego skryptu dla prawidłowego wyliczania daty wysyłki ?? 2 dni to 2 dni nie 1 nie 3 czy 4, to jest proste jak budowa kija.
Niech wasi informatycy się wezmą do roboty i to poprawią
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Ja mam ustawione czas wysyłki 2 dni . Od 3 lat nie wysyłam zamówień tego samego dnia tylko następnego , teraz jest godzina po 16 i pokazuje dostawa jutro . Zgłaszałem to wielokrotnie i allegro nie umie zresetowić mi ich algorytmu żeby dobrze pokazywało . Mało tego oni sami mają więcej pracy bo jutro kupującym będzie pokazywało że ich przesyłka jest opózniona , więc ja się pytam jak może być opózniona skoro mam ustawione 2 dni wysyłki . Sami wprowadzają kupujących w błąd
Dlatego otwieram sklep online. Na własnych zasadach, z wysyłką taką, jaka jest w rzeczywistości. I ja będę zadowolony i klient też.