anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Rozliczenia a wypłata

MAMY ROZWIĄZANIE!
damianhandlarz14
#2 Obserwator#

Cześć,
Sprzedałem coś 2 dni temu, w "Moje rozliczenia" jest wpłata. Kiedy chcę te pieniądze wypłacić to w "Środkach" jest 0,00. Dlaczego tak? 

oznacz moderatorów
30 ODPOWIEDZI 30
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@damianhandlarz14 Czy mógłbyś mi podać numer oferty, w której sprzedałeś przedmiot? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
damianhandlarz14
#2 Obserwator#

Jak wchodzę w moje oferty to nie mam tam żadnych, nawet tych zakończonych??

oznacz moderatorów
damianhandlarz14
#2 Obserwator#

Zrzut ekranu (699).png

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@damianhandlarz14 Dziękuję 🙂 Z tego zrzutu widać, że tę ofertę wystawiłeś z innego konta niż to, z którego tutaj piszesz. Podaj mi proszę pełny numer za Client, który znajduje się po lewej stronie od przycisku wystaw (prawy, górny róg). 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
damianhandlarz14
#2 Obserwator#

76294877

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@damianhandlarz14 No to już wszystko wiemy. Zaloguj się proszę na konto Client:76294877 i w zakładce Ustawienia wypłat, zweryfikuj  swoje konto do wypłat przez PayU.

Same środki z tej sprzedaży znajdziesz w zakładce Saldo i historia operacji, ale dopiero po zalogowaniu się na konto, z którego wystawiłeś ofertę, czyli Client:76294877. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@damianhandlarz14 Czyli jednak sprzedałeś na innym koncie, a sprawdzasz na innym 🙂 Po co było zaprzeczać? 🙂

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@xyz96 Autor wątku mógł o tym nie wiedzieć, zapomnieć, nie być tego świadomym itp. Nie jest to istotne, bo powodów może być wiele, najważniejsze, że wspólnymi siłami udało nam się pomóc @damianhandlarz14

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

🥊😀

oznacz moderatorów
damianhandlarz14
#2 Obserwator#

Zaprzeczyłem, bo nie wiedziałem, że można się swobodnie bez wylogowywania przemieszczać pomiędzy jednym kontem, a drugim. Konto cały czas miałem zalogowane i nawet nie miałem pojęcia, że jest drugie, podłączone do konta społecznościowego.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@damianhandlarz14 Tak, ale gdy ponad godzinę temu padła sugestia, że mylisz konta, mogłeś jednak to dokładnie sprawdzić. Nie masz chyba 25 kont? 🙂

oznacz moderatorów