anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Rozliczenia a wypłata

MAMY ROZWIĄZANIE!
damianhandlarz14
#2 Obserwator#

Cześć,
Sprzedałem coś 2 dni temu, w "Moje rozliczenia" jest wpłata. Kiedy chcę te pieniądze wypłacić to w "Środkach" jest 0,00. Dlaczego tak? 

oznacz moderatorów
30 ODPOWIEDZI 30
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@damianhandlarz14 Czy mógłbyś mi podać numer oferty, w której sprzedałeś przedmiot? 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
damianhandlarz14
#2 Obserwator#

Jak wchodzę w moje oferty to nie mam tam żadnych, nawet tych zakończonych??

oznacz moderatorów
damianhandlarz14
#2 Obserwator#

Zrzut ekranu (699).png

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@damianhandlarz14 Dziękuję 🙂 Z tego zrzutu widać, że tę ofertę wystawiłeś z innego konta niż to, z którego tutaj piszesz. Podaj mi proszę pełny numer za Client, który znajduje się po lewej stronie od przycisku wystaw (prawy, górny róg). 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
damianhandlarz14
#2 Obserwator#

76294877

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@damianhandlarz14 No to już wszystko wiemy. Zaloguj się proszę na konto Client:76294877 i w zakładce Ustawienia wypłat, zweryfikuj  swoje konto do wypłat przez PayU.

Same środki z tej sprzedaży znajdziesz w zakładce Saldo i historia operacji, ale dopiero po zalogowaniu się na konto, z którego wystawiłeś ofertę, czyli Client:76294877. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@damianhandlarz14 Czyli jednak sprzedałeś na innym koncie, a sprawdzasz na innym 🙂 Po co było zaprzeczać? 🙂

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@xyz96 Autor wątku mógł o tym nie wiedzieć, zapomnieć, nie być tego świadomym itp. Nie jest to istotne, bo powodów może być wiele, najważniejsze, że wspólnymi siłami udało nam się pomóc @damianhandlarz14

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

🥊😀

oznacz moderatorów
damianhandlarz14
#2 Obserwator#

Zaprzeczyłem, bo nie wiedziałem, że można się swobodnie bez wylogowywania przemieszczać pomiędzy jednym kontem, a drugim. Konto cały czas miałem zalogowane i nawet nie miałem pojęcia, że jest drugie, podłączone do konta społecznościowego.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@damianhandlarz14 Tak, ale gdy ponad godzinę temu padła sugestia, że mylisz konta, mogłeś jednak to dokładnie sprawdzić. Nie masz chyba 25 kont? 🙂

oznacz moderatorów